به علت محدودیت سفر به استان‌های شمالی کشور اتفاق افتاد

سوء استفاده از خودروهای با پلاک مازندران

در حالی که به دلیل شرایط حاکم به لحاظ بهداشتی و سلامتی سفر به ویژه به استان‌های شمالی کشور با محدودیت مواجه شده است، برخی فرصت طلبان سودجو دست به کار شده و اقدام به درج آگهی فروش خودرو با پلاک مازندران با قیمت های بسیار غیرواقی کرده‌اند.

سوء استفاده از خودروهای با پلاک مازندران
کد خبر: 393585
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۳:۳۰:۰۹

اعتمادآنلاین| در شرایطی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و دیگر شرایط، تردد و سفر به شهرهای شمالی کشور، با ممنوعیت و محدودیت روبرو شده است، برخی سودجویان که نه تنها به فکر سلامت جامعه و هموطنان خود نیستند، در شرایطی که ورود ماشین با پلاک غیربومی‌ به جاده‌های منتهی به مازندران، گیلان و برخی استان‌های کشور ممنوع و با محدودیت روبرو شده است، خودروهای پلاک مازندران را با نرخ های بسیار بالاتر از قیمت واقعی در سایت‌های فروش اینترنتی قرار داده‌ اند.

بالاخره این روزهای سخت و بحرانی تمام خواهند شد اما رو سیاهی آن برای عده‌ای خواهد ماند که نه تنها به بهبود شراط کمک نکرده، همچون همیشه به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود و سواستفاده از شرایط موجود هستند.

خودرو

این در حالی است که قیمت صفر این خودرو که تولید سال 1398 نیز است، 74 میلیون تومان است اما کرونا و ممنوعیت سفر به شهرهای شمالی، قیمت آن را به حدود دوبرابر رسانده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها