کد خبر: 393592
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۳:۵۳:۳۲
| |

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه:

پروژه همت به روزهای پایانی رسید/ ترافیک چند ساعته تهران-کرج تمام می‌شود

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در روز دوشنبه 26 اسفند ماه خبر داد.

پروژه همت به روزهای پایانی رسید/ ترافیک چند ساعته تهران-کرج تمام می‌شود
کد خبر: 393592
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۳:۵۳:۳۲

اعتمادآنلاین| محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه 22 اسفند در حاشیه بازدید از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در جمع خبرنگاران گفت: با گشایش این پروژه، مسافران مانند گذشته مشکلات ترافیکی بین تهران و کرج نخواهند داشت.

وی ادامه داد: تاکنون مسافران در محدوده تهران - کرج ساعت‌ها با ترافیک سنگین مواجه شده و برای آنان خستگی ایجاد می‌شد اما با گشایش آزاد راه شهید همت این مشکل را نخواهیم داشت ضمن آنکه گشایش خط یک آزاد راه تهران - شمال به کاهش بار ترافیکی بین تهران و کرج کمک کرد و اکنون افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در تکمیل خط یک آزاد راه تهران - شمال برای روان سازی بیشتر ترافیک انجام می شود.

معاون رئیس جمهوری بیان کرد: قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی دست اندکاران و مجریان با وجود بارش‌های زمستانی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و دوشنبه هفته آینده عملیات عمرانی این آزاد راه پایان می‌یابد و بهره‌برداری خواهد شد.

نوبخت تاکید کرد که تلاش فرزندان ملت ایران در عرصه سازندگی در این شرایط و برهه حساس ستودنی است چرا که در شرایطی که جهان و ایران درگیر یک ویروس وحشی و پرگسترش است، کار و تلاش بی وقفه ادامه دارد.

آزادراه شهید همت به طول حدود 40 کیلومتر ، تاکنون حدود 30 کیلومتر آن بین تهران و کرج زیربار ترافیک رفته و مابقی آن به مرحله تکمیل و پایانی رسیده است .

این آزاد راه به بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال کرج و جاده کرج - چالوس و آزاد راه جنوبی استان البرز متصل می‌شود.

با بهره برداری از این آزاد راه بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی استان البرز رفع می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها