کد خبر: 393596
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۰۲:۴۸
| |

سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه:

فرزاد تذری یک مجاهد خستگی‌ناپذیر و مجتهد سیاسی بود

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه، مرحوم فرزاد تذری را یک مجاهد خستگی ناپذیر و مجتهد سیاسی برشمرد و گفت: او در شناخت گروه ها و جریانات قبل و بعد از انقلاب، جریان نفاق و سایر جریانات یک دائرالمعارف و کتابخانه سیار بود.

فرزاد تذری یک مجاهد خستگی‌ناپذیر و مجتهد سیاسی بود
کد خبر: 393596
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۰۲:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه در مراسم بزرگداشت مرحوم فرزاد تذری در مجموعه فرهنگی رسانه ای صبا با بیان این که قبل از ورود به اداره سیاسی سپاه با این مرحوم آشنایی داشتم، افزود: سال 79 که وارد اداره سیاسی شدم یکی از دو نفری که در بین سی چهل نفر نیروهای اداره همیشه طرف مشورتم بود آقای تذری بود. بسیار صادق، امین، دلسوز و صاحب نظر بود و تیزبینی خاصی داشت و دنبال انجام کار وکارزشمند بود.

سردار جوانی در رابطه با ولایتمداری مرحوم تذری گفت: ارادت خاص و ویژه او نسبت به رهبر معظم انقلاب عیان بود. وقتی شاخصه ای را از ایشان می گرفت و درک می کرد همه توانش را برای اجرای6 آن نظر می گذاشت.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: در شناخت گروه ها و جریانات قبل و بعد از انقلاب، جریان نفاق و سایر جریانات یک دائرالمعارف و کتابخانه سیار بود.

وی در تشریح این خصوصیت مرحوم تذری ادامه داد: اگر مرحوم شایانفر در دفتر سیاسی سپاه و موسسه کیهان در مسائل فرهنگی و جریان شناسی فرهنگی دائرالمعارف بود مرحوم تذری در جریان شناسی سیاسی و گروه ها و احزاب اینچنین بود.

سردار جوانی گفت: این مجتهد و کارشناس سیاسی وقتی در جلسات حاضر بود بی صدا و آرام می نشست با وجود توانمندی بالا تا زمانی که از او نمی خواستند صحبت نمی کرد. تا این که از او سوال کنند و وقتی سوال می کردند به عنوان یک کارشناس تمام، بهترین و مناسب ترین پاسخ را متناسب با مخاطب خود می داد.

سردار جوانی در خصوص نقش این مرحوم در شکل‌گیری هفته نامه صبح صادق گفت: در دروانی که او در اداره سیاسی مسئول معاونت بررسی تحلیل بود یکی از موثرترین افراد در بنیانگذاری هفته نامه صبح صادق شد؛ بر اساس اینکه بنیانگذاری صبح صادق یکی از سخت ترین فعالیت های معاونت سیاسی سپاه در طول عمر آن است، مرحوم تذری حقیقتا مجاهد خستگی ناپذیری بود که این زیبنده ترین لقب برای اوست.

سردار جوانی ادامه داد: صبح صادق که امروز یک نشریه با قدمت و به عنوان یکی از نشریات مهم و ارگان سپاه است پایه و بنیانش توسط این مجاهد خستگی ناپذیر گذاشته شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها