کد خبر: 393603
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۹:۰۷
| |

احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران:

بحران امروز، عرصه امتحان مسئولان کشور است

احمد حکیمی‌پور، فعال اصلاح طلب گفت: تمامی نهادها باید نشان دهند که تا چه میزان می‌توانند کشور را از بحران کرونا با کم ترین هزینه خارج کنند.

بحران امروز، عرصه امتحان مسئولان کشور است
کد خبر: 393603
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۹:۰۷

اعتمادآنلاین| ‌ احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران درباره لزوم برخورد جدی با محتکران لوازم بهداشتی گفت: امروز مردم ما از سویی با مشکلات سختی که این بیماری برایشان ایجاد کرده دست و پنجه نرم می‌کنند که آرامش و بهداشت مردم را تحت تاثیر قرار داده و متاسفانه از سویی دیگر هم با محتکرانی مواجه هستند که درصددند تا از هر موقعیتی سو استفاده کنند که این ضد انسانی ترین رفتاری است که یک فرد می‌تواند از خود نشان دهد و قطعا باید با با اینها برخورد شود.

او ادامه داد: دادستان کل کشور اعلام کرده که این کار در حد محاربه است، پس باید در همین حد هم با این اقدام برخورد شود و با چندین نفر برخورد جدی صورت بگیرد تا آنهایی که از این کارهای غیر انسانی انجام می‌دهند و پول خون مردم را به کیسه خود می‌گذارند درس عبرت بگیرند، در غیر این صورت فقط با شعار نمی‌توان جلوی این اقدام کثیف را گرفت.

حکیمی‌پور افزود: من احساس می‌کنم که متاسفانه وحدت فرماندهی در کشور وجود ندارد و متاسفانه گاها فقط جلوه ای از کوشش و جهاد را شاهد هستیم و گرنه عملا خروجی وجود ندارد و نیاز به یک وحدت فرماندهی داریم تا همه متحد شده و کشور را از این وضعیت خارج کنند.

فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: البته من روی صحبتم با یک قوه خاص نیست، بلکه تمامی نهادها باید نشان دهند که تا چه میزان می‌توانند کشور را از این بحران با کم ترین هزینه خارج کند و این مهم ترین عرصه امتحان مسئولان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها