تصمیم مجریان مشهور پس از شیوع کرونا در آمریکا

اغلب برنامه‌های گفتگومحور هالیوودی از این به بعد بدون حضور تماشاگر در استودیو ضبط می‌شوند. این تصمیم پس از شیوع کرونا در آمریکا گرفته شده است.

تصمیم مجریان مشهور پس از شیوع کرونا در آمریکا
کد خبر: 393698
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۰۸:۳۸:۰۵

اعتمادآنلاین| شیوع کرونا بر سبک زندگی مردم و در پی آن برخی کارها تاثیر فراوان گذاشته است. برخی کارها را به رکود کشانده و برخی دیگر را مجبور به تغییراتی برای ادامه فعالیت کرده است.

در همین راستا برخی از مشهورترین مجریان برنامه‌های گفتگومحور آمریکا از جیمی‌ کیمل، الن دجنرس تا جیمی فالن، جیمز کوردن و ترور نوآ از این پس بدون حضور تماشاگر در استودیو برنامه را ضبط می‌کنند. البته در این میان برخی مثل استیون کولبرت هم اعلام کردند که پس از ضبط یک قسمت بدون تماشاگر فعلا به کار ضبط برنامه خاتمه می‌دهند.

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی، تا اینجای کار بیش از 1100 مورد تست مثبت کرونا در آمریکا ثبت شده است و 38 نفر در اثر این بیماری در آن کشور جانشان را از دست داده‌اند.

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون نیز به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. آن‌ها برای پیش‌تولید اثر جدید تام هنکس درباره زندگی الویس پریسلی به استرالیا سفر کرده‌ بودند که به این بیماری دچار شدند.

در ایران هم موضوع ضبط برنامه‌های از این دست با حضور تماشاگر بالا و پایین‌های بسیار داشته است. در حالی که رامبد جوان از ساخت فصل جدید «خندوانه» به دلیل شیوع کرونا منصرف شد، برنامه «دورهمی» با حضور تماشاگران در استودیو ضبط می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها