کد خبر: 393706
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۰۸:۵۶:۰۰
| |

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد:

آمار جان‌باختگان کرونا در «چین» تک‌رقمی شد

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد آمار جان‌باختگان و مبتلایان جدید به ویروس کرونا در این کشور در 24 ساعت گذشته تک‌رقمی شده است.

آمار جان‌باختگان کرونا در «چین» تک‌رقمی شد
کد خبر: 393706
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در 24 ساعت گذشته در سرزمین اصلی چین تنها هفت نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که 6 نفر آنها در استان هوبی کانون اصلی شیوع ویروس کرونا بوده است.

گزارش می‌افزاید تعداد مبتلایان شناسایی‌شده جدید هم در این کشور در 24 ساعت گذشته به 8 نفر کاهش یافته است که پنج نفر آنها ساکن استان هوبی بوده اند.

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین با این حساب به 80 هزار و 813 تن و تعداد قربانیان این ویروس هم به سه هزار و 176 تن رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام کرد با درمان یک هزار و 318 بیمار در 24 ساعت گذشته تعداد کل بهبودیافتگان این کشور به 64 هزار و 111 نفر رسیده است.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تاکنون در مجموع 190 مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که 131 مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، 10 مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و 49 مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین گزارش کرد در 24 ساعت گذشته 3 مبتلا به کرونا که از خارج از کشور به چین سفر کرده بودند هم شناسایی شدند که بر این اساس تعداد افرادی که از خارج به چین سفر کرده و به کرونا مبتلا هستند به 88 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها