کد خبر: 393756
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۲:۴۵
| |

عباس تابش، معاون وزیر صمت:

الکل تولیدکارخانجات باید با نظارت دانشگاههای علوم پزشکی توزیع شود

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه الکل تولیدی کارخانجات باید با نظارت سازمان غذا و دارو توزیع شود، گفت: نظارت کافی بر زنجیره توزیع صورت خواهد گرفت.

الکل تولیدکارخانجات باید با نظارت دانشگاههای علوم پزشکی توزیع شود
کد خبر: 393756
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۰:۲۲:۴۵

اعتمادآنلاین| ‌ ‌ عباس تابش با بیان اینکه با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا اطلاع ثانوی الکل نیاز به هیچگونه مجوزی برای تولید از سوی وزارت صنعت ندارد، گفت: مطابق با دستورالعمل وزارت صنعت، توزیع این الکل فقط با نظارت دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور خواهد بود که مسئولیت در استانها با این نهاد است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در ابلاغیه‌ای اعلام کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد در برخی شرکت‌ها بازرس مشترک مستقر شده است که عملا کنترل و نظارت بر ورودی و خروجی محموله‌های تولیدی و ارائه اطلاعات را با چالش مواجه کرده است و همچنین علیرغم تاکیدات انجام شده و دستورالعمل‌های صادره، توزیع برخی اقلام بر اساس مکاتبات فرمانداران و استانداران و سایر مقامات استانی و صورت می‌گیرد که این موضوع بر خلاف تصمیمات کمیته ملی تامین و تولید مبارزه با کرونا است.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس تصمیمات گرفته شده این اقلام صرفا باید بر اساس شبکه‌های منتخب توزیع شود، خطاب به روسای سازمان‌های صمت 13 گانه تصریح کرد: هرگونه خروج کالا از کارخانجات، بدون حواله‌های صادره و فرایند توزیع ابلاغی ممنوع بوده و مسئولیت آن متوجه شما خواهد بود.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تآکید کرد: فهرست میزان توزیع به تفکیک خریداران و در چارچوب جداول قبلی اعلامی به صورت روزانه ارسال شود و حداکثر قیمت‌های مصوب کمیته تامین و توزیع برای اقلام مبارزه با کرونا در سامله 124 ثبت و لازم الاجرا می‌باشد.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها