کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه السیلیه:

با توصیه طارمی و رضاییان به قطر آمدم

مهاجم ایرانی السیلیه قطر دلیل آمدنش به این تیم قطری را توصیه‌های دو بازیکن تیم ملی ایران بیان کرد.

با توصیه طارمی و رضاییان به قطر آمدم
کد خبر: 393822
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۲:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه السیلیه در مصاحبه با نشریه «العرب» قطر درباره آینده‌اش عنوان کرد که در فصل آینده هم در این تیم می‌ماند.

مصاحبه انصاری‌فرد با نشریه قطری به شرح زیر است:

*شما در این فصل 4 بار با الدحیل بازی کردید و در 3 بازی مغلوب شدید. به نظرت بازی پیش رو بهترین فرصت برای تلافی نیست؟
درست است ما در 3 بازی مقابل الدحیل شکست خوردیم. البته این را با صراحت می‌گویم در هیچ کدام از آن‌ها عملکرد بدی نداشتیم. در دیدار امروز حواسمان را جمع می‌کنیم تا چهارمین باخت خود را مقابل الدحیل متحمل نشویم. رقیب ما تیم قدرتمندی است و یکی از بهترین تیم‌های قطر است، اما این بدان معنا نیست که ما از ابتدا تسلیم باشیم. با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم تا بتوانیم با پیروزی به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

*شما اولین فصل خود را به همراه السیلیه پشت‌ سر گذاشتی آیا از این تجربه رضایت داشتی؟
بدون شک تجربه بسیارخوبی برای من بود. در ابتدای فصل همه چیز برایم تازگی داشت. همیشه وقتی شما از لیگی به لیگ جدیدی می‌رود سختی‌هایی در ابتدای کار دارید. من وقتی به لیگ ستارگان آمدم تلاش کردم بازی به بازی بهتر شوم و با تیم هماهنگ شوم. هدف شما این است که به تیمی آمدید و می‌خواهید این تیم را موفق کنید.

*قرارداد شما با السیلیه تا تابستان 2021 است آیا در این تیم می‌مانید؟
بله بدون شک در السیلیه خواهم ماند. من به قرارداد پایبند هستم.

*شما قبل از قبول پیشنهاد السیلیه آیا با برخی از بازیکنان تیم ملی ایران که سابقه بازی در لیگ ستارگان را داشتند، تماسی برقرار کردید؟
بله. من با برخی از بازیکنان شاغل کنونی در لیگ قطر مثل رامین رضاییان، بازیکن الشحانیه و با مهدی طارمی بازیکن سابق الغرافه صحبت کردم. همه آن‌ها به گفتند که حتما این پیشنهاد را قبول کنم. آن‌ها گفتند که لیگ قطر فضای خوبی دارد و تجربه خوبی برای تو خواهد شد.

*خروج زودهنگام السیلیه از لیگ قهرمانان آسیا خبر بدی برای هواداران بود. شما چه حرفی برای هواداران دارید؟
این طبیعت فوتبال است. بعضی از اوقات شما اصلا انتظار این را ندارید که از رقابت‌ها زود خداحافظی کنید، اما این اتفاق رخ می‌دهد. مقابل شهرخودرو شانس با ما یار نبود مخصوصا در ضربات پنالتی که من پنالتی خراب کردم. اما این بازی تجربه خوبی برای کل تیم بود که باید از آن درس بگیریم.

*آیا انتظار آن را دارید که السیلیه در این فصل در میان 4 تیم نخست لیگ قطر باشد؟
بله بدون شک. السیلیه در فصل گذشته در میان 4 تیم نخست بود و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است. در این فصل نیز ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به 4 تیم نخست برسیم. ما فقط 5 امتیاز با تیم چهارم فاصله داریم و این امتیاز زیادی نیست.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها