کد خبر: 393915
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۵:۲۸:۵۷
| |

علی گلمرادی نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی:

دولت در شرایط فعلی به داد کسبه خرد در بازار برسد

نماینده ماشهر در مجلس گفت: شرایط پیش آمده به دنبال شیوع ویروس کرونا اقتصاد و بازار ما را تحت تأثیر قرار داده و دولت باید به داد کسبه خرد در بازار برسد.

دولت در شرایط فعلی به داد کسبه خرد در بازار برسد
کد خبر: 393915
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۵:۲۸:۵۷

اعتمادآنلاین| علی گلمرادی نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط پیش آمده در کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا بخش‌های مختلف و به ویژه اقتصاد و بازار ما را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: پیش از این نیز به خاطر شرایط سخت اقتصادی بازار ما دچار کسادی شده بود و امید کسبه خرد به این بود که در شب عید و خرید مردم در ایام پایانی سال بتواند ناکامی‌های قبلی خود را جبران کند که متأسفانه شرایط فعلی مانع از این امر شد.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس اظهار داشت: اگر دولت به داد این گروه از افراد نرسد آنها با مشکلات جدی مواجه خواهند شد و دولت باید به هر شکل ممکنه حمایت‌های لازم از آنها را به عمل آورد.

گلمرادی خاطرنشان کرد: دولت باید از طریق اعطای وام‌های کم‌بهره و حتی بلاعوض به داد کسبه خرد بازار برسد و اجازه ندهد که آنها با مشکلات مضاعفی مواجه شوند.

وی در پایان گفت: گروه دیگر تولیدکنندگان خرد هستند که علی‌القاعده وقتی فروشی در بازار نباشد آنها نیز تولیدات‌شان متوقف می‌شود و ما با لشکر بیکاران مواجه می‌شویم پس در نتیجه زمانی چرخ تولید ما خواهد چرخید که امکان فروش محصولات در بازار وجود داشته باشد و در نتیجه لازم است دولت توجه ویژه‌ای به کسبه و تولیدکنندگان خرد داشته باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها