کد خبر: 393974
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۷:۴۵:۴۲
| |

محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه:

 تاکنون 1600 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا پرداخت شده است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به دو اقدام اصلی دولت در مقابله با کرونا تصریح کرد: تاکنون 1600 میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.

 تاکنون 1600 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا پرداخت شده است
کد خبر: 393974
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۷:۴۵:۴۲

اعتمادآنلاین| ‌ محمدباقر نوبخت در توییتی تصریح کرده است: ‏افزون بر کمک به معیشت گروه‌های آسیب‌پذیر، اقدام دیگر دولت برای مقابله با ‎#کرونا، تقویت نظام بهداشت و درمان برای خدمت به مردم بوده است که تاکنون 1600 میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.

وی شب گذشته(پنجشنبه) هم از اختصاص دو بسته برای اقشار کم‌برخودار که شامل کمک ماهیانه 200 تا 600 هزار تومانی برای سه میلیون ایرانی فاقد درآمد ثابت و وام یک تا دو میلیونی چهار درصدی بدون ضامن برای چهار میلیون نفر شاغل آسیب‌دیده همچون کارگران و اصناف خبر داد.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (جمعه) در باره آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کرونا گفت: تاکنون 11 هزار و 364 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 514 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و 529 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها