طراحی جلوه‌های ویژه میدانی سه سریال/ روایت بمب‌گذاری در دهه 60

ایمان کرمیان طراح باسابقه جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران، از همکاری با 2 سریال تلویزیونی با فضاهای مختلف خبر داد.

طراحی جلوه‌های ویژه میدانی سه سریال/ روایت بمب‌گذاری در دهه 60
کد خبر: 394012
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۸:۰۷:۴۴

اعتمادآنلاین| ایمان کرمیان مدیر جلوه‌های ویژه میدانی، با اشاره به پروژه‌هایی که در آن مشغول به کار است، گفت: در حال حاضر طراحی جلوه‌های ویژه میدانی 2 سریال «شاه رگ» و «می‌جان» را برای تلویزیون برعهده دارم و همچنین به تازگی کار روی سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی را به پایان رسانده‌ام.

او درباره سریال‌هایی که طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه میدانی آن‌ها را برعهده دارد، توضیح داد: سریال «شاه رگ» به کارگردانی جلال اشکذری است که داستان آن در دهه 60 می‌گذرد و درباره منافقین است، سریال «می جان» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده هم جلوه‌های ویژه‌اش بیشتر مربوط به باران و برف و مسائل دیگر است.

در سریال «شاه رگ» بازیگرانی چون نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، سپیده خداوردی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی، فریده سپاه منصور و محسن بهرامی. در خلاصه داستان «شاه رگ» که به قلم کریم لک‌زاده به نگارش در آمده و به روایتی داستانی از دهه شصت می‌پردازد، آمده است: در سال‌های نا آرام پس از انقلاب در سال 60، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

همچنین در سریال «می‌جان» نیز بازیگرانی چون بهروز شعیبی، الهام کردا، امیررضا دلاوری، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی پور، سونیا سنجری، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه و هاله گرجی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها