کد خبر: 394038
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۸:۳۳:۰۰
| |

بیمقدار، نماینده مردم تبریز در مجلس:

بهترین راه مقابله با کرونا پیشگیری است/ مردم در خانه بمانند/ باید از مبدا جلوی سفرها گرفته شود/خرید عید واجب نیست

شهاب الدین بیمقدار، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: خرید شب عید کار واجبی نیست. مردم نباید رفت و آمدهای غیر ضروری داشته باشند. بهترین راه مقابله با کرونا پیشگیری است که با ماندن در خانه انجام می شود.

بهترین راه مقابله با کرونا پیشگیری است/ مردم در خانه بمانند/ باید از مبدا جلوی سفرها گرفته شود/خرید عید واجب نیست
کد خبر: 394038
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۸:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شهاب الدین بیمقدار، عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به ضرورت توجه مردم به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، گفت: یکی از مشکلات اصلی در مسیر مقابله با کرونا افرادی بوده که به توصیه ها و دستورالعمل های پزشکان و متخصصان توجه ندارند. خرید شب عید کار واجبی نیست. مردم نباید رفت و آمدهای غیر ضروری داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: بهترین راه مقابله با کرونا در شرایط کنونی پیشگیری است که با ماندن در خانه انجام می شود. مردم باید در شهرهای خود و در خانه هایشان بمانند و رفت و آمدها را به حداقل برسانند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: یکی از کارهای موثر محدودیت سفر از مبدا است. باید پلیس راهنمایی و رانندگی در خروجی های شهر های آلوده مستقر شده و با جریمه های سنگین مانع سفرهای غیر ضروری شود. با فرمایش رهبری نیز تکلیف روشن شد و اکنون رئیس جمهور و کل دولت در عرصه مقابله با کرونا حضور دارند.

بیمقدار در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر تعطیلی ادارات در هفته پایانی سال باید در دستور باشد. با یک هفته تعطیلی در شرایط فعلی مشکلی پیش نمی آید. از سوی دیگر با محدود شدن سفر و صرفه جویی در مصرف بنزین می توان مبلغی به افراد یارانه بگیر و افرادی که روز مزد هستند کمک شود.

منبع: ایسنا



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها