کد خبر: 394053
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۸:۵۳:۰۴
| |

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل

مردم زابل با مسافرت به شهرهای آلوده مبتلا شده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و همچنین افراد مثبت در سیستان گفت : تمام افراد مثبت به بیماری کرونا در سیستان از جمله کسانی بوده اند که به شهرهای آلوده سفر کرده و به این بیماری مبتلا شده اند که توسط تیم های بهداشتی دانشگاه شناسایی، بستری و تحت درمان قرار گرفتتد و اکنون فقط 4 نفر مثبت بستری و بقیه با حال خوب ترخیص و در منزل تحت مراقبت هستند.

مردم زابل با مسافرت به شهرهای آلوده مبتلا شده‌اند
کد خبر: 394053
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۸:۵۳:۰۴

اعتمادآنلاین| دکتر هادی میرزایی افزود: هر ساله بر اساس آمار ارائه شده بالغ بر یکصد هزار نفر در ایام عید نوروز به سیستان سفر می کنند که اگر در نوروز 99 نیز این اتفاق بیفتد آمار مبتلایان در سیستان بسیار زیاد و دچار بحران خواهد شد.

وی بابیان اینکه بیماری کوید 19 برای افراد مسن و افرادی که بیماری زمینه ای دارند بسیار خطرناک است از هموطنان خواست تا سال نو به سیستان سفر نکنند چرا که حضور مهمانان در این ایام برای مردم سیستان خطرناک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: زیر ساخت های بهداشتی درمانی شمال استان جوابگوی تعداد انبوه بیماران نیست زیرا هر نفر بیمار کووید 19 تعداد زیادی را مبتلا می کند.

دکتر میرزایی اضافه کرد: متاسفانه هم اکنون مسافران زیادی در سیستان حضور یافته اند که مطمئنا عواقب بدی در بر خواهد داشت.

وی همچنین از اهالی فهیم سیستان خواست تا از اقوام، دوستان و آشنایان بخواهند سفر خود را بعد از بحران کرونا به تعویق بیندازند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها