ادامه فعالیت آتش‌نشانان برای ضدعفونی معابر شهرها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: براساس تصمیم گیری‌های انجام گرفته ضد عفونی کردن معابر و مکان‌های پر تردد شهروندان ادامه دارد.

ادامه فعالیت آتش‌نشانان برای ضدعفونی معابر شهرها
کد خبر: 394068
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۹:۰۷:۱۰

اعتمادآنلاین| مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص فعالیت سازمان آتش نشانی برای ضدعفونی و گندزدایی از معابر شهری گفت: موضوع ضدعفونی معابر و مکان های پرتردد هیچ گاه جز شرح وظایف سازمان آتش نشانی نبوده است.

وی افزود: اما با توجه به شرایط موجود شهر تهران و همچنین مصوبات مدیریت شهری این وظیفه به سازمان آتش نشانی محول شده و آتش نشانان هم با جان و دل در این مسیر قدم گذاشته اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: از این رو از هفته های گذشته سازمان آتش نشانی با بهره گیری از دستگاه‌ها و مواد ضدعفونی کننده اقدام به پاکسازی معابر و مکان های عمومی کرده است.

داوری گفت: اخیراً یک دستگاه تولید داخلی نیز که تماماً با توان تولید کنندگان داخلی تولید شده است به سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه شده است که توانایی ضد عفونی معابر با شعاع بیش از 30 متر را دارد.

وی گفت: به شهروندان این وعده را می دهیم که آتش نشانان برای کمک رسانی به هموطنان پای کار ایستاده و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها