کد خبر: 394084
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۹:۱۵:۴۶
| |

«نرم افزار هفت» در شبکه هفت سیما راه اندازی شد

شبکه هفت سیما «نرم افزار هفت» را به عنوان بستر کاربردی «مدرسه تلویزیونی ایران» با امکانات تفریحی و تحصیلی گوناگون در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

«نرم افزار هفت» در شبکه هفت سیما راه اندازی شد
کد خبر: 394084
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۹:۱۵:۴۶

اعتمادآنلاین| با توجه به برگزاری نزدیک به 40 کلاس درسی در روز، در شبکه آموزش و چهار سیما از شنبه 24 اسفند ماه «نرم افزار هفت» به عنوان بستر کاربردی «مدرسه تلویزیونی ایران» با امکانات پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و سایر مقاطع تحصیلی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

«نرم افزار هفت» دارای بخش‌هایی شامل، تمامی بسته‌های تصویری مدرسه تلویزیونی ایران، بخش‌های پرسش و پاسخ با معلمان، خودآموز که در این بخش دانش آموزان میزان یادگیری خود را سنجیده و در عین حال حضور خود در کلاس ها را ثبت می کنند، ببین و یاد بگیر شامل برنامه های کوتاه مهارتی، پارسی زیباست شامل برنامک های زبان فارسی برای حفظ و ترویج زبان و ادبیات فارسی، بازی های علمی گوناگون، گالری تصاویر مخاطبان، بخش زنگ تفریح، چهار هزار انیمشن و ... است.

این نرم افزار با کوشش شبکه هفت سیما راه اندازی شده و از این پس دانش آموزان می توانند سوالات خود را به صورت پرسش و پاسخ با معلمان در میان بگذارند.

در کنار این نرم افزار، کاربران می توانند از کانال هفت به نشانی @haft_edu در بستر پیام رسان روبیکا، فایل‌های تصویری کلاس ها را دانلود و تماشا کنند.

همچنین معلمان و دبیرانی که مایل هستند برای پشتیبانی درسی دانش آموزان در «نرم افزار هفت» همکاری داشته باشند، کد ملی خود را به سرشماره 30000702 ارسال کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها