کد خبر: 394097
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۹:۳۰:۱۶
| |

آخرین اخبار از شیوع ویروس کرونا در چین؛

ادامه روند درمان مبتلایان به کرونا در چین/ 65541 مبتلا مرخص شدند

مقام‌های دولت چین آمار تازه‌ای از میزان ابتلا، مرگ و درمان افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور ارائه دادند، آماری که از افزایش روند درمان مبتلایان حکایت دارد.

ادامه روند درمان مبتلایان به کرونا در چین/ 65541 مبتلا مرخص شدند
کد خبر: 394097
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۰۹:۳۰:۱۶

اعتمادآنلاین| یک نهاد دولتی چین بامداد امروز شنبه و طبق روال هفته‌های اخیر بعد از شیوع ویروس کرونا در این کشور به اطلاع‌رسانی درباره وضعیت شیوع این ویروس و مهار آن پرداخته است.

به نوشته «بیزینس استاندارد»، کمیسیون ملی بهداشت چین از ثبت 13 مورد تازه فوت ناشی از ویروس کرونا ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد. طبق اعلام این نهاد، فوتی‌ها این ویروس در چین به 3189 نفر رسیده است.

به گفته این کمیسیون در روز جمعه (دیروز) 11 مورد تازه ابتلا به کرونا در چین ثبت شده و تعداد کل مبتلایان در این کشور تا پایان روز گذشته به 80824 نفر افزایش یافته است.

تعداد کل مبتلایانی که بعد از درمان از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند به 65541 نفر افزایش یافته و 12094 مبتلا هم در حال درمان هستند.

طبق آخرین آمارها، کرونا در جهان تاکنون 145679 نفر را مبتلا کرده و 5436 نفر را کشته‌ است البته تعداد درمان‌شدگان این ویروس هم به 72532 نفر افزایش یافته است.

طبق گزارش‌ها، شیوع ویروس کرونا از اواخر دسامبر(اواخر دی ماه) در شهر «ووهان» استان »هوبی» چین آغاز شده و به تدریج به دیگر کشورها سرایت کرده است.

کرونا به بیش از 140 کشور در 6 قاره سرایت کرده و هفته قبل هم سازمان جهانی بهداشت رسماً اعلام کرد شیوع ویروس در دنیا به سطح «همه‌گیری جهانی» رسیده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها