کد خبر: 394123
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۲:۰۰
| |

فتح‌الله‌زاده در آستانه استعفا

چند روزی است که شایعات زیادی درباره استعفای علی فتح‌الله‌زاده از استقلال مطرح شده است. سرپرست باشگاه استقلال این روز‌ها به بیماری آنفولانزا دچار شده و به گفته نزدیکانش حال عمومی‌اش بهتر از قبل شده، ولی حال این باشگاه خوب نیست.

فتح‌الله‌زاده در آستانه استعفا
کد خبر: 394123
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فتح‌الله‌زاده برای بازگشت به استقلال مردد بود ولی در نهایت با اصرار وزارت ورزش و اعضای هیات‌مدیره تصمیم گرفت به این باشگاه بازگردد. در روز‌هایی که بحث حضور او مطرح بود، بعضی‌ها گفتند کمک مالی خواهند کرد ولی فتح‌الله‌زاده بعد از ورود به باشگاه متوجه شد با کوهی مشکلات سروکار دارد و پولی هم در کار نیست. بنابراین هر روز شرایط برایش سخت و سخت‌تر شد. با توجه به وضع خراب مالی باشگاه استقلال به نظر می‌رسد احتمالاً کمیته انضباطی فیفا آرای تندی علیه آن‌ها بدهد، به همین خاطر فتح‌الله‌زاده هم مردد شده به همکاری اش در استقلال ادامه دهد یا نه؟ دیروز با خبر شدیم استعفای فتح‌الله‌زاده از استقلال جدی‌تر از قبل شده و به احتمال زیاد ظرف روز‌های آینده او عطای کار در این باشگاه را به لقایش می‌بخشد و آنجا را ترک می‌کند. اخیراً محمد نوری عضو سابق کمیته فنی استقلال و عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه در مصاحبه تندی وزارت ورزش را عامل مشکلات فعلی آبی‌ها و همین‌طور شکایت خارجی‌ها دانست. فتح‌الله زاده هم احساس کرد تنهاست و کسی نیست به او کمک کند، به همین خاطر تصمیم به استعفا گرفته است.

اگر ظرف روز‌های آینده این اتفاق رخ داد تعجب نکنید. بدین ترتیب بعد از مدیرعامل قرمزها، به احتمال فراوان نوبت به مدیر آبی‌ها هم می‌رسد. با خبر شدیم وزارت ورزش هم این حرکت را پیش‌بینی کرده و از همین حالا به دنبال راه چاره است. استقلال به شروع مشکلات خود رسیده است. حساب این باشگاه خالی است. باید تا چند روز دیگر رقمی سنگین به خارجی‌ها بابت بدهی‌های معوقه بدهد و از سوی دیگر بازیکنان داخلی هم پول نگرفته‌اند و معترض هستند. فتح‌الله‌زاده هم ترجیح می‌دهد قربانی این مشکلات نباشد و با کناره‌گیری خود نفس راحتی بکشد. دیروز هرچه تلاش کردیم با سرپرست استقلال در این باره صحبت کنیم بی‌نتیجه بود. فتح‌الله‌زاده در روز‌های بیماری ترجیح داده تا دور از گوشی همراهش باشد.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها