رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی:

سیاست ما در موضوع کرونا همان سیاست اتحادیه جهانی است/ کشتی گیران این وضعیت را مدیریت می‌کنند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نناد لالوویچ خیلی باصراحت حفظ سلامت کشتی گیران را اولویت اصلی اعلام کرده، ما نیز طبق همان سیاست، باید اولویت مان صیانت از سرمایه‌های فنی‌مان باشد.

سیاست ما در موضوع کرونا همان سیاست اتحادیه جهانی است/ کشتی گیران این وضعیت را مدیریت می‌کنند
کد خبر: 394238
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رنگرز درخصوص وضعیت این روزهای کشتی با توجه به تعطیلی گسترده مسابقات و اردوهای ورزش برای مقابله با کرونا اظهار داشت: موضوع شوخی بردار نیست، ما هیچ گمانه‌ای هم در خصوص آینده مسابقات نداریم و همه منتظریم ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. شرایط خیلی بدی است.

او افزود: وقتی اتحادیه جهانی و شخص نناد لالوویچ هم خیلی باصراحت حفظ سلامت کشتی‌گیران را اولویت اصلی اعلام می‌کند، ما نیز طبق همان سیاست، باید اولویت‌مان صیانت از سرمایه‌های فنی‌مان باشد. به هرشکل دو مسابقات گزینشی اروپایی و جهانی هم فعلا لغو شده و دو زمان احتمالی را برای آن عنوان کرده اند، خرداد و تیر ماه که باید دید درنهایت چه تاریخ‌هایی قطعی می‌شود.

رنگرز با تاکید بر اینکه امکان آغاز اردوهای تیم ملی کشتی در این وضعیت نیست، گفت: همانطور که در جریان هستید، سازمان بهداشت جهانی کرونا ویروس را یک بیماری همه‌گیر عنوان کرده و انصافا شرایط دشواری ایجاد شده و علیرغم اراده ما برای برپایی اردو، بستر مناسبی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر تیم‌های ملی فرنگی در پاسخ به این سوال که «آیا پیگیری تمرینات ملی‌پوشان در شهرهای‌شان، آنها را با خطر بیشترِ ابتلا به ویروس مواجه نخواهد ساخت؟»، گفت: کاری که ما می‌توانستیم در این شرایط انجام دهیم، این بود که کشتی گیران در بین مربیان تقسیم شوند و پیگیری وضعیت تمرینی و جسمی‌شان در اختیار مربی مشخصی قرار بگیرد که بشود فرآیند آمادگی جسمانی‌شان مهندسی شود. ما نمی‌توانیم توقع داشته باشیم که بچه‌ها کامل در خانه بمانند و بعد از بهبود شرایط، به اردو بیایند. به آنها برنامه تمرینی داده شده که بتوانند تمرینات هوازی و دویدن و کار با وزنه را دنبال کنند. باید این اوضاع را مدیریت کرد و نمی‌شود کشتی‌گیر را به صورت کامل قرنطینه خانگی کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها