کد خبر: 394239
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۹:۲۳
| |

آیین نامه «شب بازیگر» تئاتر تغییر کرد

دبیر هفدهمین جشن هفته گرامیداشت تئاتر از تغییراتی در آیین نامه «شب بازیگر» خبر داد.

آیین نامه «شب بازیگر» تئاتر تغییر کرد
کد خبر: 394239
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۹:۲۳

اعتمادآنلاین| سال گذشته مراسم شب بازیگر که به دبیری بهزاد فراهانی برگزار شد، با حاشیه‌ها و انتقادهایی همراه بود و برخی تئاتری‌ها نسبت به نحوه داوری آن اعتراض و تاکید داشتند که آیین نامه باید تغییر کند.

در این باره فراهانی گفت: برخی از انتقادهایی که سال گذشته مطرح شد منطقی و براساس واقعیت نبودند، چرا که بیشتر کجروی‌های شخصی سبب اتفاق‌هایی شد اما برای امسال راه‌هایی را انتخاب کرده‌ایم تا راه چنین اتفاقاتی بسته شود.

او افزود: آیین نامه با نظر بیش از 70 نفر از نخبگان تئاتر بررسی‌ شده و جمع بندی نهایی آیین نامه نوین «شب بازیگر» انجام و از طرف انجمن مصوب شده است تا از این پس بر آن اساس کارها انجام شود.

فراهانی تاکید کرد: ماموریت‌هایی در این آیین نامه تدوین شده، تعداد داوران زیادتر شده و انتخاب داورها شکل تازه‌تری به خود گرفته است. در واقع راه هایی که در سال‌ها تجربه کرده‌ایم، جمع بندی شده و به نتیجه بهتری برای انتخاب بازیگران برتر تئاتر رسیده‌ایم.

مراسم هفته گرامیداشت تئاتر براساس اعلام قبلی قرار بوده نیمه اول اردیبهشت سال آینده برگزار شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال تغییر زمان برگزاری آن وجود دارد با این حال گویا هنوز تصمیمی قطعی دراین باره گرفته نشده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها