کد خبر: 394260
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۴۶:۳۹
| |

کوزوو نخستین موارد ابتلا به کرونا را تأیید کرد

کوزوو اولین موارد ابتلا به کروناویروس در این کشور را که یک زن 20 ساله ایتالیایی و یک مرد 77 ساله اهل کوزوو هستند، تأیید کرد.

کوزوو نخستین موارد ابتلا به کرونا را تأیید کرد
کد خبر: 394260
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۲:۴۶:۳۹

اعتمادآنلاین| کوزوو نخستین موارد ابتلا به کروناویروس در خاک این کشور را که یک زن جوان ایتالیایی و یک پیرمرد اهل کوزوو هستند، تأیید کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند، این زن 20 ساله ایتالیایی برای یک سازمان بشردوستانه کار می‌کرده است. همچنین یک مرد 77 ساله که چند روز پیش از ایتالیا بازگشته بود، به کرونا مبتلا شده است.

البن کورتی، نخست‌وزیر کوزوو در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: وضعیت عمومی این بیماران به پایداری رسیده است. ما سایر آشنایان و اطرافیانی را که با آنها در تماس بوده‌اند، شناسایی و قرنطینه کرده‌ایم.

او هم‌چنین گفت: ما تمام مرزهای زمینی کشور را خواهیم بست اما نه برای شهروندان کوزوو که می‌خواهند بازگردند که البته این شهروندان به مدت 15 روز قرنطینه خواهند شد. از 16 مارس نیز همه پروازهای خارجی لغو خواهند شد.

هم‌چنین دولت کوزوو اعلام کرد، دو منطقه‌ای را که این بیماران در آن‌ها سکونت داشته‌اند، قرنطینه و همه رستوران‌ها و مراکز خرید را تعطیل خواهد کرد. مدارس نیز از چهارشنبه هفته گذشته تعطیل شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها