کد خبر: 394269
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۳:۰۰:۳۰
| |

صادق ضیاییان، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود دو سامانه بارشی به کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود دو سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته جاری خبر داد.

ورود دو سامانه بارشی به کشور
کد خبر: 394269
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۳:۰۰:۳۰

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (24 اسفند) سامانه بارشی در نوار غربی، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکز کشور فعال است که شدت بارش در استان های لرستان، غرب کردستان، چهار محال و بختیاری، کهگلیویه و بویراحمد، ایلام، کرمانشاه، شمال خوزستان و شمال غرب فارس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فردا (25 اسفند) فعالیت این سامانه در غرب و جنوب غرب تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین در مرکز، شمال شرق، برخی مناطق شرق و دامنه های جنوبی البرز نیز بارش خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، فردا شدت بارش در ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگلیویه و بویراحمد و غرب اصفهان است همچنین در این روز برای شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: روز دوشنبه (26 اسفند) این سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال است و به تدریج از کشور خارج خواهد شد همچنین در این روز در شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران و سواحل شمالی کشور نیز بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که روز سه شنبه (27 اسفند) برای نوار شمالی کشور بارش باران داریم تصریح کرد: روز چهارشنبه(28 اسفند) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به تدریج در بیشتر مناطق نیمه غربی بارش باران رخ می دهد امروز نیز شمال خلیج فارس و طی روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها