کد خبر: 394283
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۳:۱۹:۲۸
| |

معاون رییس جمهوری درگذشت مادر شهیدان خمبی شوشتری را تسلیت گفت

سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه خانم هاجر اسدپور» مادر گرامی شهیدان معزز «مجید، محمد و احمد خمبی شوشتری» و جانبازان گران‌قدر «عبدالرضا و حمید خمبی شوشتری» را تسلیت گفت.

معاون رییس جمهوری درگذشت مادر شهیدان خمبی شوشتری را تسلیت گفت
کد خبر: 394283
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۳:۱۹:۲۸

اعتمادآنلاین| متن پیام سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:


«انا لله و انا الیه راجعون


خانواده محترم شهیدان گران‌قدر خمبی شوشتری


سلامٌ علیکم


صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.


درگذشت بانوی مؤمنه «حاجیه خانم هاجر اسدپور» مادر گرامی شهیدان معزز «مجید، محمد و احمد خمبی شوشتری» و جانبازان گران‌قدر «عبدالرضا و حمید خمبی شوشتری» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.


از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند».

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها