کد خبر: 394285
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۳:۲۴:۰۰
| |

2 دهه، یک جام، بدون امید/ کشتی تاتنهام در گل فرو رفته است!

شرایط در تیم تاتنهام برای مورینیو و دانیل لوی ریاست این تیم بسیار سخت شده است.

2 دهه، یک جام، بدون امید/ کشتی تاتنهام در گل فرو رفته است!
کد خبر: 394285
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۳:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یک فصل دیگر بدون کسب جام، همه امیدهای حضور در لیگ قهرمانان اروپا از بین رفته و شرایطی سخت برای ژوزه مورینیو در این تیم ایجاد شده است. در این شرایط تعلیق موقت لیگ برتر، فرصت خوبی برای تاتنهام ایجاد کرده که از این شرایط استفاده کند و بازیکنان مصدوم خود از جمله هری کین را آماده در اختیار داشته باشد.

تاتنهام هر چند ورزشگاه جدید خود را که خیلی از نظر طراحی مدرن است در اختیار دارد ولی یک فصل دیگر بدون کسب جام برای این تیم و مورینیو سپری شده که نگران کننده به نظر می‌رسد.

مصدومیت بازیکنانی چون هری کین، سون هیونگ مین کره‌ای، موسی سیسوکو، داوینسون سانچس و برخواین کار را برای اسپرز سخت کرد. دو شکست پیاپی برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تاتنهام خیلی زود از لیگ قهرمانان کنار برود. همچنین نوریچ نیز توانست تاتنهام را از جام حذفی کنار بزند.

از سال 2008 تاتنهام تنها یک جام اتحادیه را توانسته به دست بیاورد و در کسب قهرمانی در جام حذفی، لیگ برتر و رقابت‌های اروپایی ناکام بوده است و ورود مورینیو نیز در این فصل نتوانست داستان را تغییر دهد. هرچند مربی پرتغالی که در هر تیمی رفته توانسته قهرمانی به دست بیاورد تاکید کرده است در تیم تاتنهام نیز جام خواهد گرفت و باید دید در دومین فصل حضورش در تاتنهام با این تیم چه عنوانی به دست خواهد آورد و آیا مورینیو از آخرین فرصت خود برای بازگردادن اعتبار از دست رفته‌اش استفاده خواهد کرد یا دیگر نباید او را یک مربی بزرگ بدانیم.

هری کین، مهاجم تاثیرگذار تاتنهام مدتی است که مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. او اخیرا شرایط تمرین انفرادی را به دست آورده و می‌تواند به زودی خودش را به ترکیب اصلی تاتنهام برساند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها