پیروانی:

انصاری‌فرد از من و گل‌محمدی خواست با قدرت ادامه دهیم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بازیکنان باید تمرکز خود را روی چهارمین قهرمانی پی در پی خود بگذارند و وارد مسائل مدیریتی نشوند.

انصاری‌فرد از من و گل‌محمدی خواست با قدرت ادامه دهیم
کد خبر: 394338
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۴:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسن انصاری‌فرد از سمت خود در پرسپولیس استعفا کرد و هیات‌مدیره و وزارت ورزش و جوانان نیز با آن موافقت کردند. پس از این استعفا یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی به دنبال تماس تلفنی با مدیرعامل مستعفی به کارخود در پرسپولیس ادامه دادند. در همین راستا بد ندیدیم دقایقی با افشین پیروانی هم‌کلام شویم.

*قبل از هر چیز درخصوص تغییر و تحولات اخیر پرسپولیس بگویید.

لازم می‌دانم از زحمات بی‌شائبه آقای انصاری‌فرد تشکر کنم. ایشان از هیچ کوششی برای موفقیت پرسپولیس دریغ نورزید و حتی پس از کناره گیری از سمت خود هم از من و یحیی گل‌محمدی خواست با قدرت به کارمان در پرسپولیس ادامه دهیم.

*پس شما و گل‌محمدی با او تماس گرفتید؟

بله، به هر حال بر حسب وظیفه تماس گرفتیم که ایشان به ما گفت پرسپولیس در شرایط خاصی قرار دارد و این فاصله امتیازی با تیم دوم باید حفظ شود.

*10 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارید. این اتفاقات تمرکز تیم شما را بر هم نزده است؟

هم من و هم گل‌محمدی با بازیکنان صحبت کرده و این مسئله را یادآوری کردیم. بازیکنان باید تمرکز خود را روی چهارمین قهرمانی پی در پی خود بگذارند و وارد مسائل مدیریتی نشوند. البته خود بازیکنان پرسپولیس هم حرفه‌ای هستند و از شرایط باخبرند.

*با رسول‌پناه هم صحبت‌هایی داشتید. درست است؟

بله، در جلسه با ایشان نه به عنوان سرپرست تیم بلکه به عنوان یک هوادار حرف زدم و درد دل طرفداران را بازگو کردم. خیلی صحبت‌ها رد و بدل و قرار شد مشکلات در اسرع وقت حل شود و پرسپولیس کماکان در جاده قهرمانی حرکت کند. این اتفاق نمی‌افتد مگر با وحدت، همدلی و اتحاد همه پرسپولیسی‌ها و امیدوارم با تلاش هیئت‌مدیره محترم و حمایت هواداران به قول معروف پوکر کنیم، چون لیاقتش را داریم.

*علی کریمی هم مشابه همین حرف‌ها را زد.

بله، دست علی کریمی درد نکند. او یکی از پیشکسوتانی است که بدون توقع همواره حمایت می‌کند و الان آنچه حائز اهمیت است قهرمانی چهارم پرسپولیس است. حالا وظیفه همه ما پرسپولیسی هاست کمک کنیم هیئت‌مدیره باشگاه در آرامش به کارش ادامه دهد.

*مسابقات لیگ برتر هم با تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان تعطیل شد. در این رابطه صحبتی ندارید؟

متأسفانه ویروس کرونا خیلی جدی است و تبدیل به بحران بزرگی برای کشور و حتی دنیا شده است. به نظرم مسئولان تصمیم درستی گرفتند و انشا‌ءا... تا پایان فروردین 99 این بیماری برای همیشه ریشه‌کن شده و مسابقات پرسپولیس در حضور تماشاگرانش برگزار شود، چون فوتبال بدون تماشاگر مفهومی ندارد.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها