کد خبر: 394381
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۵:۵۴:۲۳
| |

ادرارپارتی هندوها برای مبارزه با ویروس کرونا!

از آنجایی که بسیاری از هندوها معتقدند گاو حیوان مقدسی است و برخی معتقدند که نوشیدن ادرار گاو خواص دارویی دارد، گروهی از هندوها میزبان مهمانی به صرف نوشیدن ادرار گاو بودند چرا که معتقدند ادرار گاو از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند!

ادرارپارتی هندوها برای مبارزه با ویروس کرونا!
کد خبر: 394381
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۵:۵۴:۲۳

اعتمادآنلاین| کارشناسان بارها تاکید کرده‌اند ادرار گاو بیماری‌هایی چون سرطان را درمان نمی‌کند و هیچ سندی دال بر اینکه ادرار گاو می تواند از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کند، وجود ندارد.

با این حال مهمانی مذکور به میزبانی گروهی موسوم به «اتحادیه هندوهای کل هند» در مقر این گروه در دهلی نو برگزار شد که در آن 200 تن شرکت داشتند و سازمان‌دهندگان امیدوارند میزبان مهمانی‌های مشابهی در دیگر نقاط هند باشند.

اوم پراکاش، یکی از اشخاص شرکت کننده در این مهمانی گفت: ما 21 سال است که ادرار گاو می‌نوشیم. ما همچنین در مدفوع گاو حمام می‌کنیم. ما هرگز لزوم استفاده از داروهای انگلیسی را احساس نکرده‌ایم.

چاکراپانی ماهاراج، رئیس اتحادیه هندوهای کل هند در حالی که قاشقی پر از ادرار گاو را در نزدیکی صورت یک کاریکاتور ویروس کرونا گرفته بود، برای عکاس‌ها ژست می‌گرفت.

رهبرانی از حزب ناسیونالیست هندو نارندرا مودی، نخست وزیر هند نیز از استفاده از ادرار گاو به عنوان یک دارو و درمانی برای سرطان حمایت کرده‌اند.

یکی از رهبران ایالت آسام وقع در شمال شرق هند اوایل ماه جاری میلادی به قانون‌گذاران گفته بود که ادرار و مدفوع گاو می‌تواند برای درمان ویروس کرونا مورد استفاده قرار گیرد!

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها