کد خبر: 394416
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۷:۵۵:۰۵
| |

قدرت‌الله بیگلری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری:

مردم به بهانه بحران کرونا، اسراف نکنند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مردم نباید بحران کرونا را بهانه‌ای برای اسراف کنند، گفت: در شرایط حال حاضر کشور میزان مصرف آب به 25 الی 30 درصد بیشتر از اوج مصرف در تابستان رسیده است.

مردم به بهانه بحران کرونا، اسراف نکنند
کد خبر: 394416
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۷:۵۵:۰۵

اعتمادآنلاین| قدرت‌الله بیگلری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به‌طور کلی 80 درصد قبوض آب نرخی کمتر از 10 هزار تومان دارند، اظهار کرد: تنها 20 درصد از قبوض از 10 هزار تومان تجاوز می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید بحران کرونا را بهانه‌ای برای اسراف کنند، افزود: در شرایط حال حاضر کشور میزان مصرف آب به 25 الی 30 درصد بیشتر از اوج مصرف در تابستان رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این شرایط به مشترکین آب و برق تا پایان اردیبهشت مهلت داده شده است تا قبوض خود را پرداخت کنند، بیان کرد: اگر مشترکی هم بدهی داشته باشد، قسط‌بندی صورت می‌گیرد، هرچند که قبلا نیز قسط‌بندی و مهلت برای پرداخت قبوض به خانوارها داده می‌شد.

بیگلری با اشاره به اینکه در سال 97 مشکل کمبود آب در استان وجود داشت، اضافه کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری در 40 شهر استان مسئله کمبود استان نداشته‌ایم و با توجه به تاکید زیاد وزیر نیرو مبنی بر همراهی با مردم در شرایط حاضر قطعی و کمبود آب نخواهیم داشت.

وی با بیان این مطلب که سال 99، سال یکپارچه شدن شرکت آب و فاضلاب شهری با حوزه روستایی است، افزود: در حوزه شهری مشکلات کمتری داریم و برای حل مشکلات آب و فاضلاب روستایی از حوزه شهری کمک گرفته و دو حوزه در سال آینده ادغام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از آمادگی این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تجهیزات و سایر خدمات خبر داد.

بیگلری ذخیره کلر برای آب شرب و استفاده از آن در شرایط حاکم را مهم دانست و تاکید کرد: این وظیفه را با تمام توان و به نحو احسن برای هم‌استانی‌ها به انجام خواهیم رساند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن 1522 در نقاط شهری استان برای پرداخت قبوض مهیا است و شماره 122 مخصوص حوادث آب، مشکلات کنتور و فاضلاب خانگی است که مردم می‌توانند با این شماره‌ها تماس گرفته تا نیروهای همکار در محل اعزام شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها