فاطمه سعیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

بازگشایی مدارس از نیمه فروردین تبعات بسیار زیادی دارد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازگشایی مدارس از نیمه فروردین ماه تبعات بسیار زیادی داشته و می تواند شیوع بیماری کرونا را مجددا زیاد کند.

بازگشایی مدارس از نیمه فروردین تبعات بسیار زیادی دارد
کد خبر: 394427
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۰۸:۰۵:۳۲

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان این‌که «ویروس کرونا تمام شئون زندگی ما ایرانیان را دستخوش تغییر کرده است»، گفت: با گسترش ویروس کرونا کسب و کارهای زیادی متاثر از این بحران شده و اکنون زندگی به گونه‌ جدیدی جریان دارد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری تعطیلات اجباری مدارس و دانشگاه ها برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان و دانشجویان به کرونا گفت: حوزه آموزش اولین حوزه‌ای بود که این تغییرات را به چشم دید و مجبور شد خود را با آن وفق دهد لذا مدارس و دانشگاه ها اولین مکان‌هایی بودند که تعطیل شدند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در شرایط فعلی نیز تا زمانی که از روند نزولی شیوع بیماری و کنترل آن اطمینان نداشته باشیم نباید اقدام به بازگشایی محیط‌های آموزشی کرد. عده‌ای قصد دارند مدارس را از نیمه فروردین دوباره به حالت عادی بازگردانند اما مطمئنا این تصمیم غلط، تبعات بسیاری زیادی داشته و می‌تواند شیوع بیماری را مجددا شدت دهد.

سعیدی در پایان با تاکید بر اینکه «باید شروع دوباره آموزش در کشور را تا هر زمان که لازم باشد، به تعویق انداخت»، افزود: با توجه به تنوع اقلیمی در کشور می‌توان تقویم آموزشی را تغییر داد و در مناطق گرمسیر به آموزش از راه دور از طریق صدا و سیمای استان و یا از طریق اینترنت پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها