کد خبر: 394602
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تیم فوتبال ووهان چین از ترس کرونا به چین گریخت!

اعضای تیم ووهان چین که از بیم مبتلا شدن به ویروس کرونا یک ماه و نیم در اسپانیا اقامت داشتند، با شیوع این ویروس در اروپا به دنبال بازگشت به کشور خویش است.

تیم فوتبال ووهان چین از ترس کرونا به چین گریخت!
کد خبر: 394602
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال ووهان چین که از بیم ابتلا به ویروس کرونا اردوی خود در کشور اسپانیا را یک ماه و نیم تمدید کرده بود، دوباره از بیم ابتلا به این ویروس به کشورش گریخت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه اسپانیایی "آ.س" در گزارشی خبر داد اعضای تیم ووهان چین که از بیم مبتلا شدن به ویروس کرونا یک ماه و نیم در اسپانیا اقامت داشتند، با شیوع این ویروس در اروپا به دنبال بازگشت به کشور خویش است.

به نوشته این روزنامه اعضای این تیم در حالی روز شنبه از فردگاه مالاگا عازم چین شدند که امروز کشورشان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان در مقابل شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود.

خوزه گونزالس سرمربی اسپانیایی این تیم در توصیف وضعیت تیم خود گفت : با بهبود اوضاع بهداشتی در چین، فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارد از ماه مه آینده (اردیبهشت ماه 99) مسابقات لیگ را از سر بگیرد. از این رو ما بعد از بازگشت ابتدا قرار است وارد قرنطینه شویم و بعد از آن تمرینات خود را از سر بگیریم.

اسپانیا در حال حاضر دومین کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها