کد خبر: 394664
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۴:۰۰
| |

ابتلای نایب قهرمان کشتی جهان به سرطان/ آقانیا: پدرم نانواست و توان مالی ندارد

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان که به علت ابتلا به سرطان پروستات در حال شیمی-درمانی است، خواستار کمک مسئولان ورزش و فدراسیون کشتی برای درمان بیماری اش شد.

ابتلای نایب قهرمان کشتی جهان به سرطان/ آقانیا: پدرم نانواست و توان مالی ندارد
کد خبر: 394664
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا آقانیا درباره ابتلایش به بیماری و بستری شدن در بیمارستان کسری، گفت: چند ماهی بود احساس درد داشتم اما خیلی شدید نبود و نسبت به آن بی‌توجه بودم تا اینکه به دلیل شدت درد به پزشک مراجعه کردم و پس از سونوگرافی مشخص شد به بیماری سرطان پروستات مبتلا شده‌ام.

دارنده مدال‌های نقره نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان افزود: نزدیک به یک ماه است که به تهران آمده‌ایم و در بیمارستان کسری شیمی-درمانی می کنم. پزشکان گفته اند درمانت 4 ماه طول می کشد اگر جواب داد که دیگر سلامتی ات را به دست آورده‌ای اما در غیر این صورت باید باز هم به شیمی-درمانی ادامه بدهی.

کشتی‌گیر بابلی تیم ملی، درباره چگونگی پرداخت هزینه‌های هنگفت درمان بیماری‌اش، گفت: پدرم در یکی از روستاهای بابل نانوایی دارد و توان زیادی برای پرداخت هزینه‌های سنگین بیماری ندارد. دستش خیلی خالی است و در این مدت نیز نمی دانم چکار کرده که توانسته بیش از 30 میلیون تومان برای بیمارستان هزینه کند. اوضاع مالی خوبی نداریم و از فدراسیون کشتی می خواهم برای درمان کمکم کند.

آقانیا در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان به عیادت او رفته‌اند یا خیر، گفت: بعد از گذشت یک ماه دیشب این موضوع را اعلام کردیم. محمد بنا شب گذشته پیام داد و حسن رنگرز هم تماس گرفت و اعلام کرد امروز به بیمارستان می‌آید.

او در پایان گفت: خیلی دوست دارم دوباره سلامتی‌ام را به دست بیاورم و باز هم کشتی را از سر بگیرم. از مردم عزیز ایران می‌خواهم برایم دعا کنند تا از پس این بیماری بربیایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها