کد خبر: 394668
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۹:۴۱
| |

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به افزایش انتظارات مردم:

رسالت منتخبان دوره یازدهم سنگین‌تر خواهد بود/ منتخبان مجلس یازدهم باید نسخه عبور از سختی‌ها را بدون شتابزدگی تجویز کنند/ تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی و عدم وابستگی به دیگران

اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس در توضیح اولویت‌های مجلس یازدهم با یادآوری افزایش توقعات و انتظارات مردم گفت: منتخبان دوره جدید باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی حرکت بنیادین و پایه گذاری در مسیر گام دوم انقلاب به ویژه در حوزه عدم وابستگی به دیگران بردارند.

رسالت منتخبان دوره یازدهم سنگین‌تر خواهد بود/ منتخبان مجلس یازدهم باید نسخه عبور از سختی‌ها را بدون شتابزدگی تجویز کنند/ تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی و عدم وابستگی به دیگران
کد خبر: 394668
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۹:۴۱

اعتمادآنلاین| ‌ اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی پیش از آغاز به کار و در فرصت کنونی باید مطالعات دقیق و عمیق درباره وضعیت داخلی کشور و شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی کنند، گفت: انتظارات مردم قطعا متفاوت از نمایندگان کنونی و مجالس گذشته است. توقعات و انتظارات بیشتر و عمیق‌تر شده و بنابراین رسالت منتخبان دوره یازدهم سنگین‌تر خواهد بود.

مجلس یازدهم بنای حرکت در مسیر گام دوم انقلاب را پایه‌‌گذاری کند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منتخبان مجلس یازدهم باید شرایط داخلی جامعه و تحریم‌های را لحاظ تهدیدها و فرصت‌ها بررسی و ظرفیت‌های داخلی را شناسایی کنند تا ریل‌گذاری دقیق و جدیدی را در مجلس یازدهم شروع کنند. نمایندگان باید بنایی را بگذارند که حرکت در مسیر گام دوم انقلاب تلقی شود.

وی افزود: تکیه بر پایه‌های گذشته و عدم توجه به خلاقیت و نوآوری نمی‌تواند کارنامه موفقی را برای منتخبان رقم بزند. امیدواریم تمام اندیشمندان، متفکران و دانشگاهیان با منتخبان همراهی کرده و کمک کنند تا برنامه جامع و خلاقانه‌ای برای استواری کشور و عبور از موانع و مشکلات کنونی تهیه شود.

رنجبرزاده عزم جدی را لازمه حضور پرقدرت منتخبان در میدان دانست و گفت: نمایندگان منتخب مجلس یازدهم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی باید حرکت بنیادین و پایه گذاری در مسیر گام دوم انقلاب به ویژه در حوزه عدم وابستگی به دیگران و اتکاء به داخل بردارند.

منتخبان از دچار شدن مجلس به روزمرگی جلوگیری کنند

وی با تاکید بر اینکه منتخبان برای عبور از موانع و رسیدن به اهداف نباید اجازه دهند که مجلس دچار روزمرگی شود، عنوان کرد: تجویز نسخه بدون شتابزدگی برای تحمل و عبور از سختی‌ها در جامعه لازم است. مجلس یازدهم آینده درخشانی را باید برای ملت ترسیم کند و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: منتخبان مردم در مجلس یازدهم همچنین در مسیر تحقق اقتصادی مقاومتی باید به توان داخلی در حوزه تولید توجه داشته باشند و موانع پیش روی آنها را مرتفع کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها