کد خبر: 394707
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۴:۳۷:۰۰
| |

رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا توسط ارتش در استان گلستان برگزار می شود

امیر سرتیپ دوم سعید عسگری، فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی ارتش گفت: امروز در راستای منویات مقام معظم رهبری رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی ارتش با محوریت نیروی زمینی قهرمان برگزار می شود.

رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا توسط ارتش در استان گلستان برگزار می شود
کد خبر: 394707
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۴:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ دوم سعید عسگری، فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی، امروز (یک شنبه 25 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران گفت: از زمانی که ویروس منحوس کرونا در کشور مشخص شد ارتش قرارگاه پدافند زیستی خود را تشکیل داد.


فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی ادامه داد: پس از آنکه فرمان مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد به دنبال آن در روز جمعه قرارگاه امام رضا(علیه السلام) در این ستاد کل تشکیل و دستورات لازم صادر شده است.


وی بیان کرد: امروز در راستای منویات مقام معظم رهبری رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی ارتش با محوریت نیروی زمینی قهرمان برگزار خواهد شد.


سرتیپ دوم عسکری گفت: هدف از برگزاری این رزمایش نشان دادن توان نیروی مردمی ارتش به مردم است، از طرفی در این رزمایش به توان تجهیزاتی، نیروی انسانی و توانمندی بخش آموزش ارتش توجه شده تا خیال مردم را راحت کنیم که در پادگان ارتش سراسر کشور مدیران و نظامیان هرچه در توان دارند پای کار خواهند آورد.


فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی افزود: در ارتش جمهوری اسلامی یگان های جنگ نوین داریم که برای چنین روزی آموزش دیده‌اند و از یکم اسفند چندین نوبت نسبت به گندزدایی معابر اقدام کردیم و بیمارستان ارتش پذیرای بیماران بوده است.


وی خاطرنشان کرد: امروز نیز توانمندی خود را به نمایش خواهیم گذاشت و اگر نیاز باشد نیروی زمینی و تیپ 230 در خدمت ستاد بحران استان خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها