کد خبر: 394742
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۵:۵۰:۱۰
| |

ظریف در گفت‌وگو با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان:

تحریم‌های ظالمانه آمریکا مانعی مهم سر راه مبارزه با کرونا است

وزیر امور خارجه تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده آمریکا را مانعی مهم سر راه مبارزه ایران با ویروس خطرناک کرونا خواند و تاکید کرد: ایران و جهان این مرحله سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

تحریم‌های ظالمانه آمریکا مانعی مهم سر راه مبارزه با کرونا است
کد خبر: 394742
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۵:۵۰:۱۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد ظریف و «المار ممدیارف» وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بعدازظهر امروز «یکشنبه» در گفت‌وگویی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در منطقه و جهان و لزوم همکاری جمعی همه کشورها رایزنی و تبادل نظر کردند.


وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو ضمن قدردانی از کمک‌های دولت و ملت جمهوری آذربایجان، تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده آمریکا را مانعی مهم سر راه مبارزه کشورمان با این ویروس خطرناک خواند و یادآوری کرد ایران و جهان این مرحله سخت را پشت سر خواهند گذاشت.


از زمان شیوع کرونا در ایران محمدجواد ظریف رایزنی‌های گسترده‌ای هم از طریق گفت‌و‌گوهای تلفنی و هم با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای برای تبیین شرایط ایران برای کشورهای مختلف داشته است.


امروز هم دستیاران وزیر امور خارجه در دیدارهای جداگانه با سفرا و نمایندگی‌های مقیم ایران نامه‌های محمدجواد ظریف به وزیران خارجه کشورهای مختلف در خصوص کارزار ایران با کرونا و تاثیر تحریم‌های ظالمانه‌آمریکا در این کارزار با تحویل دیپلمات‌های مقیم تهران کردند.

منبع: ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها