کد خبر: 394748
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از رقابت‌های فرمول یک در فصل ۲۰۲۰ گزارش می‌دهد:

اعضای تیم مرسدس 14 روز قرنطینه می‌شوند/ آذربایجان اولین گرندپری سال می‌شود؟

فراری به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت 2 هفته تمامی کارخانه‌های فرمول یک خود را تعطیل کرد. مدیر ارشد اجرایی فراری لوئیس کامیلری درباره تصمیم این شرکت گفت: آرامش خاطر کارکنان فراری و خانواده‌های آنها دلیل اصلی شرکت برای گرفتن چنین تصمیمی است.

اعضای تیم مرسدس 14 روز قرنطینه می‌شوند/ آذربایجان اولین گرندپری سال می‌شود؟
کد خبر: 394748
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فراری به دلیل شیوع ویروس کرونا، به مدت 2 هفته تمامی کارخانه‌های فرمول یک خود را تعطیل کرد. شرکت فراری دلیل این تصمیم را رفاه حال کارمندانش عنوان کرده است ( بیشتر بخوانیم ).

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت، مدیر ارشد اجرایی فراری لوئیس کامیلری درباره تصمیم این شرکت گفت: آرامش خاطر کارکنان فراری و خانواده‌های آنها دلیل اصلی شرکت برای گرفتن چنین تصمیمی است.

اتومبیل‌رانی فرمول یک

این تصمیم فراری بعد از آن گرفته شد که مسئولان فرمول یک به دلیل شیوع ویروس کرونا اولین مسابقه فصل را که قرار بود در ملبورن استرالیا برگزار شود لغو کردند ( بیشتر بخوانیم ).

به غیر از فراری، باقی تیم‌های حاضر در فرمول یک به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

مرسدس، قهرمان سال گذشته، پس از لغو اولین مسابقه فصل به دلیل مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای تیم مک‌لارن تصمیم گرفت به فعالیت‌هایش ادامه دهد، اما اعضای این تیم به مدت 14 روز قرنطینه خواهند شد ( بیشتر بخوانیم ).

مرسدس فرمول یک

فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی و همچنین مدیران فرمول یک امیدوار بودند از ابتدای ماه مه میلادی رقابت‌های فرمول یک را در هلند آغاز کنند، اما به دلیل افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در اروپا مدیران فرمول یک از اجرای این تصمیم صرف نظر کردند ( بیشتر بخوانیم ).

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که فرمول یک به صورت آزمایشی برنامه‌ریزی کرده که رقابت‌های فصل جدید از هفتم ژوئن در آذربایجان آغاز شود.

فرمول یک

در روزهای گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات بحرین، ویتنام، هلند و اسپانیا لغو شده است ( بیشتر بخوانیم ).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها