کد خبر: 394755
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۰۹:۳۹
| |

سیدجواد حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد:

آموزش نکات بهداشتی درباره کنترل کرونا به 71 هزار نفراز اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، 2476 ساعت کلاس آموزش نکات بهداشتی در خصوص کنترل و پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا برای 71 هزار نفر از والدین دانش آموزان با نیاز های ویژه در سراسر کشور برگزار شده است.

آموزش نکات بهداشتی درباره کنترل کرونا به 71 هزار نفراز اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه
کد خبر: 394755
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۶:۰۹:۳۹

اعتمادآنلاین| سیدجواد حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: علاوه بر این، 17 هزار و 243 ساعت مشاوره تلفنی در خصوص کنترل و پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا به والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه داده شده است.

وی افزود: بیش از 3800 نفر از کادر اداری، مدیران، معلمان ونیروهای خدماتی و بیش از 5100 راننده سرویس دانش آموزان با نیاز های ویژه نیز آموزش های لازم درباره رعایت نکات بهداشتی را دریافت کرده‌اند که اکثر این آموزش ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بوده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه 225 نیروی مراقب سلامت در مدارس استثنایی به ارائه خدمات می پردازند اظهار داشت: علیرغم کمبود نیروی مراقب سلامت در مدارس، پوسترهای بهداشتی و آموزشی مربوط به کرونا ویروس در بیش از 95 درصد مدارس استثنایی توزیع و نصب شده است و تمامی مدارس نیز به مخزن صابون مایع تجهیز شده اند.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی حسینی در پایان با اشاره به راهکارهای کاهش اضطراب و مدیریت استرس در مقابل بحران کرونا افزود: در اختیار گذاشتن بسته های مداخله ای و شناسایی و ارجاع مخاطبین جهت مشاوره‌های فردی از جمله راهکارهای استان ها جهت کاهش اضطراب دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها