کد خبر: 394789
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۷:۱۰:۴۷
| |

غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد:

ارائه مشاوره آنلاین و رایگان به دانشجویان علامه/ افت تحصیلی و مسائل ازدواج مهم‌ترین علل مراجعه

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از ارائه مشاوره رایگان و آنلاین به دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: دوری از خانواده، افت تحصیلی و مسائل مرتبط با ازدواج مهم‌ترین دلایل مراجعه دانشجویان به بخش مشاوره دانشجویی است.

ارائه مشاوره آنلاین و رایگان به دانشجویان علامه/ افت تحصیلی و مسائل ازدواج مهم‌ترین علل مراجعه
کد خبر: 394789
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۷:۱۰:۴۷

اعتمادآنلاین| غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطباییضمن بیان این مطلب از راه اندازی مشاوره آنلاین و رایگان به دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر بخش مشاوره دانشجویی این دانشگاه گستردگی بسیاری پیدا کرده است به طوری که مشاوره آنلاین و عام دانشجویان نیز فعال شده و این خدمات رایگان ارائه می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در تمامی خوابگاه های دانشجویی علامه طباطبایی بخش مشاوره وجود دارد ضمن اینکه از تمامی دانشجویان کم بضاعت یا بی بضاعت در عرصه های رفاهی، خوابگاهی، تغذیه و غیره حمایت می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی همچنین در خصوص علل بیشترین مراجعات به مرکز مشاوره دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشجویان جدید ورود دانشگاه بیشتر به علت مسائل مرتبط با دوری از خانواده به مراکز مشاوره دانشگاه مراجعه می‌کنند و مسائل مرتبط با ازدواج، آشنایی های قبل از ازدواج و یا مشکلاتی که در زندگی مشترک با آن مواجه می شوند بیشترین علت مراجعه به مراکز مشاوره دانشجویی است.

لطیفی در پایان، بخش مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی را یکی از مجهزترین بخش مشاوره دانشگاه های کشور توصیف کرد و گفت: افت تحصیلی نیز از دیگر دلایل مراجعه دانشجویان به بخش مشاوره دانشجویی است و دانشجویان زیادی به این دلیل متقاضی استفاده از خدمات مشاوره ای هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها