حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

دولت برای قدردانی از رشادت‌های کادر درمانی باید برنامه قابل توجهی ترتیب دهد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یقینا دولت باید ضمن قدردانی ویژه از کادر درمانی، بعد از پیروزی بر این ویروس برنامه قابل توجهی را برای قدردانی از رشادت‌های آنها ترتیب دهند.

دولت برای قدردانی از رشادت‌های کادر درمانی باید برنامه قابل توجهی ترتیب دهد
کد خبر: 394794
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۷:۲۳:۴۱

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، گفت: امروز پزشکان و پرستاران کشور ما رزمندگان خط مقدم جبهه مبارزه و جنگ با ویروس کرونا هستند، از همان مجاهدت، رشادت و توانمندی رزمندگان برخوردارند و با جان‌فشانی، ایثار و فداکاری حماسه‌آفرین با این ویروس خطرناک مقابله و مبارزه می‌کنند.

وی افزود: با وجود این‌که می‌دانیم امکانات و تجهیزات کافی و مناسبی در بیمارستان‌ها برای این مقابله در اختیار این رزمندگان نیست، اما نفس این فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی آنها که در خط مقدم قرار گرفتند جای تقدیر و تشکر بسیار زیادی دارد. خوشبختانه مقام معظم رهبری جان‌باختگان پرسنل و کارکنان بهداشت و درمان در این مسیر را شهدای خدمت نامیدند و این نشان می‌دهد اجر و پاداش آنها مانند رزمندگانی است که در جبهه جنگ نظامی می‌جنگند.

ترقی بیان کرد: تعداد تلفات کادر درمانی قابل توجه است و باید قدردان این مساله بود. یقینا دولت باید ضمن قدردانی ویژه از این عزیزان، بعد از پیروزی بر این ویروس برنامه قابل توجهی را برای قدردانی از رشادت‌های آنها ترتیب دهند، مردم و جامعه نیز باید پس از این پیروزی با نثار دسته‌گل به همه پزشکان و بیمارستان‌هایی که در این وادی تلاش کردند، احساسات خود را ابراز کنند، جامعه نیز طبیعتا باید با حفظ احترام و حرمت این قشر فداکار، مانند رزمندگان اسلام قدردان زحمات و تلاش‌های آنها باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی با بیان این‌که مقابله با این ویروس نیازمند همکاری و مساعدت جدی مردم با مراکز بهداشتی و درمانی کشور است، عنوان کرد: عامل اصلی انتقال و گسترش این ویروس خود مردم هستند، بنابراین باید تا جایی که می‌توانند به عنوان عامل بازدارنده و دشمن این ویروس تلاش کنند تا از گسترش و توسعه این ویروس جلوگیری نمایند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: راه جلوگیری نیز در خانه ماندن، عدم ارتباط فیزیکی در داخل جامعه و شکستن و قطع کردن زنجیره نشر و گسترش این ویروس است، بنابراین مردم باید از سفر و بیرون رفتن خودداری کنند، نظافت را رعایت نمایند، دست‌ها و مواد خوراکی و غذایی که در این ایام می‌خورند را بشویند و توصیه‌هایی که پزشکان و متولیان امر در این رابطه مطرح می‌کنند را بشنوند و یقین بدانند اگر به این توصیه‌ها توجه کنند و موضوع را جدی بگیرند، می‌توانیم از این بحرانی که در حال فراگرفتن سراسر دنیا بوده، با سربلندی عبور کرده و با کمترین تلفات بر این ویروس غلبه پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها