کد خبر: 394822
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۸:۰۷:۱۷
| |

رئیس اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند:

ادامه بوندسلیگا بدون تماشاگر بهترین راه حل است

رئیس اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند براین باور است که باید با وجود کرونا رقابت های بوندسلیگا ادامه پیدا کند اما بدون حضور تماشاگر.

ادامه بوندسلیگا بدون تماشاگر بهترین راه حل است
کد خبر: 394822
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۸:۰۷:۱۷

اعتمادآنلاین| ویروس کرونا و انتشار آن در اروپا باعث شده تا رقابت‌های بزرگ ورزشی و لیگ‌های معتبر تعطیل شوند. رقابت‌های بوندسلیگا یکی از 5 لیگ معتبر اروپایی است که به خاطر ویروس کرونا تعلیق شده است.

یواخیم واتسکه رئیس اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند براین باور است که باید بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

او گفت: اگر قرار است که یک بار دیگر در فصل جاری به میدان برویم به نظرم بهترین پیشنهاد ادامه بازی ها بدون تماشاگر است. در شرایط کنونی کسی نیست که بگوید باید بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود و به همین خاطر بهتر است که لیگ را بدون تماشاگر ادامه دهیم.

فرناندز کارو رئیس اجرایی باشگاه لورکوزن هم چنین نظری را دارد.

او گفت: هیچ کس بازی بدون تماشاگر را دوست ندارد و این با هدف اصلی فوتبال در تعارض است اما اگر اجباری وجود داشته باشد می توان بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کرد. به نظرم در شرایط کنونی ضروری است که بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود.

در رقابت‌های بوندسلیگا بایرن مونیخ با 4 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود که بوروسیا دورتموند است در صدر جدول رده بندی جای دارد و مثل همیشه شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید هر چند که فصل را با کواچ ناامید کننده آغاز کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها