کد خبر: 394880
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۸:۵۱:۵۲
| |

توصیه مربی خلاق نمایش‌های کودک به والدین برای روز‌های قرنطینه

آناهیتا غنی‌زاده گفت: شاید هرگز به این اندازه زمان نداشته‌ایم تا در کنار خانواده و به دور از حاشیه‌های فراوان زندگی باشیم.

توصیه مربی خلاق نمایش‌های کودک به والدین برای روز‌های قرنطینه
کد خبر: 394880
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۸:۵۱:۵۲

اعتمادآنلاین| آناهیتا غنی‌زاده کارگردان تئاتر کودک و نوجوان, پژوهشگر و مربی خلاق نمایش‌های کودک، در خصوص روزهای قرنطینه و پیشنهاد به والدین، گفت: مهمترین چیزی که می‌توانم به والدین پیشنهاد کنم, حفظ آرامش و روحیه است.

همه ما می‌دانیم شرایط فعلی بسیار سخت و عبور از آن کار راحتی نیست؛ اما باید باور داشته باشیم که این موقعیت اضطراری گذراست. موقعیتی که کم و بیش شامل حال همه جهان می‌شود. بنا بر این با مدیریت و درایت می توانیم از این شرایط استفاده و آن را به فرصت‌هایی مناسب تبدیل کنیم.

او با اشاره به اینکه شاید هرگز به این اندازه زمان نداشتیم تا در کنار خانواده و به دور از حاشیه‌های فراوان زندگی باشیم، بیان کرد: شاید سال‌هاست که با هم صحبت نکرده و خاطرات خوش را با دیدن عکس‌ها و ورق زدن کتاب‌های شعر یادآور نشده‌ایم.

شاید مدت‌هاست که دور هم آشپزی نکرده و غذای لذیذی که با کمک هم تهیه کرده، میل نکرده باشیم و یا دسته جمعی ورزش و شادی نکرده‌ایم. پس بیایید به جای اینکه اضطراب را با حضور مداوم در فضای مجازی بیشتر کنیم، در آرامش کنار هم به موسیقی گوش دهیم و با فرزندان خود مهربان‌تر باشیم و عشق و محبت را بیش از همیشه تقدیم آن‌ها کنیم. بیایید در خانه بمانیم و با رعایت بهداشت و حفظ آرامش کرونا و کرونا‌ها را شکست دهیم.

او ادامه داد: در این بین حتماً لحظاتی خواهیم داشت که با هم ایده‌های خود را قسمت کنیم. اجازه دهیم پس از گذشت این دوران سخت، روز‌های شیرینی را که برای خود و فرزندانمان آفریدیم به یاد آوریم. شاید بگویید زیادی خوش بین هستم و به مسائل واقع بین نیستم، اما به امتحان کردن آن می‌ارزد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها