درخواست فدراسیون قایقرانی برای ورود کمیته ملی المپیک در موضوع روئینگ/ شرایط روحی نامناسب قایقرانان

فدراسیون قایقرانی کشورمان با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک خوئاستار پیگیری حقوق قایقرانان ایرانی شد.

درخواست فدراسیون قایقرانی برای ورود کمیته ملی المپیک در موضوع روئینگ/ شرایط روحی نامناسب قایقرانان
کد خبر: 394920
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون جهانی روئینگ به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، تمامی رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 را لغو و اعلام کرد که مسابقات برگزار نمی شود. این در شرایطی است که نازنین ملایی و بهمن نصیری از ایران شانس زیادی را برای کسب سهمیه المپیک داشتند. همین موضوع باعث شد تا فدراسیون ایران مراتب اعتراض خود را به فدراسیون جهانی و کنفدراسیون روئینگ آسیا برای احیای حق ورزشکاران در مسیر المپیک توکیو اعلام کند.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در این خصوص گفت: کمیته ملی المپیک همواره در این موضوعات ورود می‌کند و پیگیر مشکلات فدراسیون ها و ورزشکاران خواهد بود. قبل از این نیز کمیته ملی المپیک درخصوص سهمیه‌ها با کمیته بین‌المللی المپیک مکاتبه کرده است. تاکید ایران همواره بر این است که رقابت‌های گزینشی المپیک باید انجام شود و این موضوع درخصوص کشتی، کاراته، شمشیربازی و... بوده است.

او درخصوص لغو مسابقات گزینشی المپیک در رشته روئینگ گفت: ما با کمیته ملی المپیک مکاتبه کردیم تا پیگیر حقوق قایقرانان باشند و آنها هم صد درصد ورود می‌کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص شرایط روحی قایقرانان گفت: بچه ها با شنیدن این موضوع خود را باختند. این همه سال تلاش کردند و به هر حال این خبر برای آنها سخت بود و لازم بود با آنها صحبت کنم. آنها دیروز بعد از خوردن ناهار اردو را ترک کردند. در حال حاضر منتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستیم تا اردوها را از سر بگیریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها