علی علیپور:

بازی در پرسپولیس سخت است/ از دست کالدرون پشت فرمان ماشینم گریه کردم!

گفت تو پنالتی بزن اما اگر خراب کردی دیگر نمی توانی پنالتی بزنی. مربی باید قبل بازی به بازیکن خود روحیه بدهد اما این حرف فکر مرا مشغول کرد.

بازی در پرسپولیس سخت است/ از دست کالدرون پشت فرمان ماشینم گریه کردم!
کد خبر: 394935
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۰:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعلی ضیا امشب در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس بود.


او درباره حضور دیاباته در برنامه و واکنشی که به تقلید خوشحالی کردنش توسط علیپور داشت، گفت: به هر حال در شرایط بازی اتفاق می افتد و وقتی گل می‌زنی و تمام استادیوم شاد هستند، نمی دانی چه تصمیمی بگیری. من فکر کردم اگر کسی قرار است این خوشحالی تهاجمی را بکند پرسپولیس است که 6 سال است افتخارآفرینی می کند. کمال مشتاق بود و پشتم آمد اما مهدی و احمد نیامدند. به هر حال این خوشحالی ناخواسته بود.


بازی در پرسپولیس سخت است

در پرسپولیس بازی کردن خیلی سخت است. استقلال و پرسپولیس هوادار زیاد دارند و شرایط سخت است ولی من به اصولی در زندگی و فوتبالم اعتقاد داشته‌ام و همیشه هر جایی هستم چیزی که مربی از من بخواهد و صلاح تیم است را پیاده می کنم.


برای گلزنی زحمات زیادی کشیده می‌شود

او در این باره که بحران غیبت طارمی را مدیریت کرده، گفت: نظر لطف شما است. زحمتی که تک‌تک بچه‌ها پشت سر من می‌کشند از علیرضا بیرانوند تا من که جلو هستم موثر است تا گلی زده شود. قبل از گل‌زنی زحمات زیادی کشیده می‌شود و از مربی در زمین تمرین زحمت می کشند.

مصاحبه کالدرون برایم خیلی سخت بود

در ادامه ضیا برخی توییت‌ها درباره علیپور به ویژه درباره گل نکردن پنالتی را خواند و مهاجم پرسپولیس پاسخ داد: نمی‌خواستم این را بگویم اما آن روز در زمین بعد از بازی فحش رکیک ناموسی خوردم. همه شعار می‌دادند. در مصاحبه‌هایم گفته‌ام مخالف انتقاد نیستم و انتقاد بازیکن را می‌سازد و مردم ما را بازیکن می‌کنند. اگر انتقادی در حریم فوتبال باشد گوش می‌دهم اما داستان پنالتی به موضوع خاصی برمی‌گردد. ما روز قبل از بازی تمرین داشتیم و به هتل می‌رفتیم که برای بازی آماده شویم. بعد از اینکه برانکو و مهدی رفتند پنالتی زن اول من بودم، کالدرون با من صحبت کرد و چون در جام حذفی پنالتی از دست داده بودم گفت این بازی پنالتی نزنی بهتر است.

گفت اگر دو هیچ جلو بیفتیم تو پنالتی بزن. با خودم گفتم مگر چند تا پنالتی پیش می‌آید. گفتم من چند سال است در پرسپولیس هستم و دوست دارم گل بزنم. گفت تو پنالتی بزن اما اگر خراب کردی دیگر نمی‌توانی پنالتی بزنی. مربی باید قبل بازی به بازیکن خود روحیه بدهد اما این حرف فکر مرا مشغول کرد. چنین صحنه‌ای پیش آمد و در استادیوم آن مسائل پیش آمد و مهم‌تر از آن مصاحبه بعد از بازی بود. من از فحش خوردن ناراحت شدم و خیلی وقت‌ها شده در مسیر پشت فرمان گریه کرده ام اما مصاحبه مربی بعد از بازی برایم خیلی سخت بود و هجمه چند برابر شد و سخت بود چنین شرایطی را جمع کنم. دوست و آشنا و خانواده و همسرم و دوستان نزدیک با من صحبت کردند و خواستند این را فراموش کنم. روزهای سختی بود اما در جایگاهی هستم که هیچوقت فرصت چنین اشتباهی را ندارم.


سعی می کنم شماره 7 را بزرگ کنم

او درباره صحبت علی پروین مبنی بر اینکه علیپور نباید پیراهن شماره هفت را بپوشد، گفت: علی آقا پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس است و همه این را می‌دانند. سال دوم یا سوم بود و ما در ترکیه اردو بودیم شماره هفت را در تمرینات پوشیده بودم و محمودخان خوردبین سرپرست بود. به دلایلی موقعی که می‌خواستند اسامی را رد کنند و شماره‌ها را ثبت کنند گفتند بایگانی می‌شود و ما هم احترام گذاشتیم. علی آقا پروین خیلی زحمت کشیده و این عدد را بزرگ کرده است. من چون عدد هفت را دوست داشتم سراغ 77 رفتم و بعد از اینکه محسن مسلمان آمد شماره 70 را برداشتم و سعی کردم خودم این شماره را بزرگ کنم.

باید در پرسپولیس خودم را نشان بدهم

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه چرا به تیم ملی دعوت می‌شود گفت: ما مهاجمان آماده خیلی خوبی داریم. سردار، مهدی طارمی که فوق‌العاده است و از بازی با او لذت بردم. جهانبخش آقای انصاری‌فرد و... شرایط سختی است. فکر کرده‌ام چرا دعوت نمی‌شوم اما اینکه تیم ملی موفق شود خیلی مهم است. به آقای کی‌روش هم احترام می‌گذارم و او را دوست داشتم و آدم جنتلمنی بود. به هر حال در همه جای دنیا ستاره‌هایی هستند که از تیم ملی بیرون مانده‌اند و ما باید در باشگاه خودمان را نشان بدهیم.


این مسائل به من ربطی ندارد

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا ممکن است گلایه بیرانوند از اسپانسر پرسپولیس باعث شود پول او را ندهند، گفت: این مسئله مربوط به باشگاه است و من خودم را در شرایطی نمی‌بینم که اظهارنظر کنم و مسئولان باشگاه باید بگویند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها