کد خبر: 394979
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۲۰:۲۴
| |

سرلشکر صفوی به خانواده‌های سردار شعبانی و مهندس عظیمی تسلیت گفت

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از فرماندهان دفاع مقدس و مهندس حسینعلی عظیمی از پیشکسوتان جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ را تسلیت گفت.

سرلشکر صفوی به خانواده‌های سردار شعبانی و مهندس عظیمی تسلیت گفت
کد خبر: 394979
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۲۰:۲۴

اعتمادآنلاین| متن پیام های سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم


إنا لله وإنا إلیه راجعون


خانواده محترم مرحوم مهندس حسینعلی عظیمی


سلام علیکم


خبر درگذشت همرزم عزیزم مهندس حسینعلی عظیمی پیشکسوت جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد واصل و موجب تألم خاطر گردید.


فقدان آن عزیز سفر کرده که از بنیانگذاران جهاد سازندگی بود و در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده ای را در معاونت فرماندهی قرارگاه مهندسی کربلا و سازماندهی و طراحی و ساخت بسیاری از دستاوردهای چشمگیر مهندسی جنگ، مانند پل بعثت ارائه نمود و مفتخر به جانبازی در این مسیر پر افتخار گردید و پس از پایان جنگ همچنان در عرصه مبارزه با محرومیت در روستاها فعال و فعالیت های خود را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی متمرکز کرده بود ، ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.


بی شک خدمات عزیزان جهادگری همچون مرحوم مهندس حسینعلی عظیمی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جبهه های مختلف محرومیت زدایی در تاریخ ثبت و یاد این قهرمانان ملی از یادها فراموش نخواهد شد.


اینجانب مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم و سایر بازماندگان و عزیزان جهاد نصر و جهاد سازندگی در دفاع مقدس و همرزمان قدیمی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا»

****

«بسم الله الرحمن الرحیم


إنا لله وإنا إلیه راجعون


خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی


سلام علیکم


خبر درگذشت همرزم عزیزم سردار سپاه اسلام ، سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و طلایه داران دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز واصل و موجب تألم خاطر گردید.


نقش آفرینی های این سردار سر افزار در جبهه های مختلفی همچون صحنه های مختلف دفاع مقدس و مبارزه با جبهه نفاق و ضد انقلاب و پاسداری و صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در قامت فرمانده استوار ، شجاع و انقلابی و در سالهای اخیر حضور در میدان مبارزه علمی و فضای دانشگاهی همیشه در اذهان و یادهای همرزمان و دوست داران انقلاب اسلامی می ماند و فقدان سرداری همچون مرحوم شعبانی ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.


اینجانب این مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم و همرزمان دفاع مقدس و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها