ویژه برنامه رادیو فرهنگ همزمان با سال نو/ «ساز نوروز» نواخته شد

رادیو فرهنگ ویژه برنامه تحویل سال «ساز نوروز» را روی آنتن می‌برد.

ویژه برنامه رادیو فرهنگ همزمان با سال نو/ «ساز نوروز» نواخته شد
کد خبر: 394986
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۲۹:۰۱

اعتمادآنلاین| میثم کطائیان که به عنوان سرپرست پخش و نظارت شبکه رادیویی فرهنگ منصوب شده است از ویژه برنامه‌های این شبکه در آستانه سال نو خبر داد و گفت: برنامه «چرخ گردون» یکی از برنامه‌هایی است که با حال و هوای نوروزی به تهیه‌کنندگی الهام حاجی‌نژاد از روز گذشته 25 اسفند روی آنتن این شبکه رفته است.

همچنین ویژه برنامه «ساز نوروز» به تهیه‌کنندگی امیررضا راد و با اجرای فاطمه حقیقت ناصری و علیرضا تابان به عنوان ویژه برنامه تحویل سال روی آنتن می رود.

او ادامه داد: این برنامه که با موسیقی‌هایی شاد و متنوع، از پخش رادیو فرهنگ روی آنتن می‌رود به سنت‌ها و باورها و آداب و رسوم نوروزی مردم در آستانه بهار می پردازد تا همراه با آوای سال نو، مهمان خانه های مخاطبان خود باشد.

کطائیان با بیان معرفی برنامه دیگری به نام «ایران، جغرافیای مهربانی» توضیح داد: این برنامه با محتوای فرهنگی- اجتماعی، از مسؤلیت های فردی و اجتماعی در رفع موانع و مشکلات شهروندی می‌گوید و با ارائه راهکارهایی مناسب از سوی کارشناسان و جامعه شناسانِ متعهد و دلسوز، به فرهنگ سازیِ جامعه درراستای بهبود کیفیت زندگی می پردازد.

سرپرست پخش و نظارت شبکه رادیویی فرهنگ در پایان خبر داد: برنامه «چهارباغ» که هر شب به مدت 90 دقیقه ساعت 12 به صورت زنده از شبکه فرهنگ تقدیم مخاطبان می شود، در ایام نوروز نیز با حال و هوایی نوروزی، همچنان گشت و گذاری در گلستان شعر و ادب و موسیقی خواهد داشت تا با نغمه‌هایی روح نواز، شادی بخش محفل مخاطبان خود باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها