کد خبر: 394995
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۲:۰۰
| |

افزایش محبوبیت نسخه‌های غیررسمی واتس‌اپ؛

کاربران از قابلیت‌های اپ اصلی رضایت ندارند + عکس

با وجود اینکه در ماه‌های اخیر ویژگی‌های جدیدی به واتس‌اپ اضافه شده، محبوبیت نسخه‌های غیررسمی واتس‌اپ مانند GBWhatsApp ،YoWhatsApp و FMWhatsApp به صورت قابل‌توجهی در حال افزایش است.

کاربران از قابلیت‌های اپ اصلی رضایت ندارند + عکس
کد خبر: 394995
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود اینکه در ماه‌های اخیر ویژگی‌های جدیدی به واتس‌اپ اضافه شده، محبوبیت نسخه‌های غیررسمی واتس‌اپ مانند GBWhatsApp ،YoWhatsApp و FMWhatsApp به صورت قابل توجهی در حال افزایش است.

پیام‌رسان‌های بی‌شماری در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده‌اند، اما واتس‌اپ محبوب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این پیام‌رسان تحت مالکیت فیس‌بوک، به صورت ماهانه دارای 1.5 میلیارد کاربر فعال است. این پیام‌رسان علی‌رغم محبوبیت بالا، از نظر به‌روزرسانی و ارائه قابلیت‌های جدید عملکرد ناموفقی داشته و همین عامل باعث شده نسخه‌های غیررسمی زیادی برای آن توسعه پیدا کنند. براساس گزارش‌های اخیر، محبوبیت نسخه‌های غیررسمی این پیام‌رسان در برخی مناطق افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های اندرویدی زیادی بر پایه واتس‌اپ توسعه پیدا کرده‌اند که ویژگی‌های بیشتری در مقایسه با نسخه اصلی دارند. برای مثال برنامه GBWhatsApp حتی در صورت پاک کردن استاتوس، امکان مشاهده آن را برای کاربران فراهم می‌کند. در برخی مناطق جهان، نسخه‌های غیررسمی واتس‌اپ در مقایسه با نسخه اصلی محبوبیت بیشتری دارد.

برخی از این اپلیکیشن‌ها امکان استفاده از چندین حساب در یک دستگاه را برای کاربران فراهم می‌کنند و همچنین توسط آن‌ها می‌توان فایل‌های حجیم را انتقال داد. در کشورهای آفریقایی، برنامه غیررسمی GBWhatsApp محبوبیت بالایی دارد. واتس‌اپ تا به امروز تلاش‌های زیادی برای عدم استفاده از این برنامه‌ها کرده، اما چندان کارآمد نبوده‌اند. علاوه بر واتس‌اپ و GBWhatsApp، برنامه‌های غیر رسمی YoWhatsApp و FMWhatsApp نیز محبوبیت بالایی در کشورهایی مانند نیجریه، کنیا و آفریقای جنوبی دارند.

واتس‌اپ به تازگی ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران درنظر گرفته که مهم‌ترین آن‌ها، دارک مود است. گوگل با عرضه اندروید 10 و اپل با انتشار iOS 13، حالت تاریک را به صورت گسترده در اختیار کاربران محصولات خود قرار دادند. دارک مود واتس‌اپ برای سیستم‌عامل اندروید 9 پای و نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید نیز در دسترس است، با این حال تنها کاربران iOS 13 قادر به استفاده از آن هستند. دیروز نیز قابلیت ارسال پیام ناپدید شونده به نسخه بتا واتس‌اپ اضافه شد.

واتس‌اپ

منبع: آی‌تابناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها