به علت مشکلات معیشتی دستفروشان درپی شیوع ویروس کرونا صورت گرفت

عیدی یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به 4000 دستفروش پایتخت

درپی شیوع ویروس کرونا و به وجود آمدن مشکلات معیشتی برای برخی اقشار از جمله دستفروشان که جزء اقشار کم درآمد جامعه هستند، بنیاد مستضعفان برای 4000 دستفروش پایتخت، هدیه‌ای یک میلیون تومانی درنظر گرفت و مبلغ 4 میلیارد تومان را در اختیار شهرداری قرار داد.

عیدی یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به 4000 دستفروش پایتخت
کد خبر: 395000
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۴۵:۵۱

اعتمادآنلاین| به دنبال توافقات صورت گرفته میان رئیس بنیاد مستضعفان، مسئولان شهرداری تهران و شورای شهر، این بنیاد برای 4 هزار دستفروشی که در این روزها به دلیل شیوع کرونا، با مشکلات معیشتی مواجه شدند، مبلغ 4 میلیارد تومان را به عنوان عیدی تخصیص داد.

بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان برای هریک از این 4 هزار نفر، مبلغ یک میلیون تومان را تحویل شهرداری تهران داد تا طی امروز و فردا به آنها تحویل داده شود.

دستفروشانی که این مبلغ را دریافت می‌کنند، افرادی هستند که توسط شهرداری تهران شناسایی شده‌اند و جزو آن دسته از افرادی هستند، که در شمول گروه‌های کم درآمد جامعه قرار دارند و شیوع کرونا در کشور، معیشت آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

بر اساس اعلام شهرداری تهران، این افراد در اقصی نقاط تهران شناسایی شده‌اند و مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی شهرداری پایتخت ثبت شده است.

گفتنی است دستفروشان پارکینگ پروانه، بساط گستران مناطق جنوب شهر و دستفروشان مناطق مختلف تهران در این لیست قرار دارند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها