کد خبر: 395007
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۵۷:۲۸
| |

انتقاد کوبنده کریس اوانز از پاسخ ترامپ به همه‌گیری کروناویروس

بازیگر «کاپیتان آمریکا» پاسخ ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا را قابل قبول ندانست و به آن به شدت اعتراض کرد.

انتقاد کوبنده کریس اوانز از پاسخ ترامپ به همه‌گیری کروناویروس
کد خبر: 395007
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۱:۵۷:۲۸

اعتمادآنلاین| «کاپیتان آمریکا» دیگر تحمل دونالد ترامپ را ندارد. او در صحبت‌هایی جدید رییس‌جمهور را به خاطر پاسخ ضعیفش به کروناویروس کوبیده است.

یکشنبه ترامپ در یک کنفرانس خبری با مسئولان سلامت به آمریکایی‌ها گفت «ریلکس» باشند و اضافه کرد که دولتش «کنترلی فوق‌العاده» روی همه‌گیری کروناویروس دارد که تا به حال بیش از 3 هزار نفر در ایالات متحده را آلوده کرده و حداقل 61 نفر را کشته است.

ترامپ گفت: «عالی خواهیم بود. خیلی خوب خواهیم بود.»

اما در همان کنفرانس خبری، مسئولان دیگر هشدارهایی جدی درباره چشم‌انداز این بحران سلامت صادر کردند.

دکتر آنتونی فائوچی متخصص ارشد بیماری‌های واگیردار تاکید کرد که ایالات متحده «در حال حاضر در یک نقطه بسیار حیاتی» قرار دارد. رستوران‌ها، سالن‌های سینما و محل‌های اجتماع در سراسر کشور شروع به بستن درهای خود کرده‌اند.

در حالیکه مسئولان سلامت دارند تدابیر ایمنی برای افراد تمام سنین طراحی می‌کنند، ترامپ گفت کووید -19 که در سراسر جهان بیش از 6 هزار نفر را کشته برای افراد مسن و آسیب‌پذیر «بسیار خطرناک» است و روی آمریکایی‌های جوان آن قدر اثر نمی‌گذارد.

بعد ترامپ ناگهان کنفرانس خبری را ترک کرد و قبول نکرد هیچیک از پرسش‌های خبرنگارها را پاسخ بدهد. او گفت باید چند تماس تلفنی برقرار کند.

کریس اوانز که مدت‌هاست یکی از منتقدان رییس‌جمهور بوده، در رسانه‌های اجتماعی کارهای ترامپ را کوبید.

او نوشت: «رییس‌جمهور بعد از یک کنفرانس خبری پر هرج‌ومرج بدون پاسخ دادن به یک پرسش از صحنه فرار کرد.

آمریکا پاسخ می‌خواهد. آمریکا رهبری می‌خواهد. آمریکا رییس‌جمهوری نمی‌خواهد که طی یک بحران از صحنه فرار می‌کند و اجازه می‌دهد مایک پنس حرف‌ها را بزند.»

اوانز که اوایل این ماه برنامه‌های خود برای شرکت در فستیوال SXSW را به خاطر شیوع کروناویروس کنسل کرده بود، از هواداران خواست پیش‌گیرانه برخورد کنند.

او در توییتی نوشت: «امیدوارم همه در حال برنامه‌ریزی از قبل باشند و از اطلاعات قابل اطمینان استفاده کنند.»

در گذشته، این ستاره مجموعه «انتقام‌جویان» رییس‌جمهور ترامپ را یک «احمق به تمام معنا» خوانده و به انتقاد از تعدادی از سلبریتی‌های حامی او از جمله تام بریدی و کانیه وست پرداخته است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها