انصارالله: اقدامات دولت مستعفی یمن در مقابله با کرونا عواقب وخیمی دارد

سخنگوی دولت صنعا وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد تدابیر کورکورانه دولت مستعفی یمن در مقابله با کرونا عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت.

انصارالله: اقدامات دولت مستعفی یمن در مقابله با کرونا عواقب وخیمی دارد
کد خبر: 395018
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۲:۱۵:۳۷

اعتمادآنلاین| یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت یمن در صنعا گفت: دولت عبدربه منصورهادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن از طریق تدابیر کورکورانه بار دیگر مرگ را به یمن می‌کشاند و این بار از طریق کرونا این اقدام را انجام می‌دهد.

او افزود: دولت منصورهادی در فرودگاه‌های عدن و سیئون تعداد پروازهای انجام شده از مصر و اردن را به پنج پرواز افزایش داده است و این مسئله در راستای گسترش وبای جهانی سابقه خطرناکی است.

تعداد مبتلایان به کرونا در مصر به 109 نفر رسیده که دو تن از آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند. در اردن تنها یک تن مبتلا شده و درحال بهبود است.

الحاضری نسبت به تدابیر کورکورانه دولت منصورهادی در مقابله با کرونا که عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت و موجب فاجعه بزرگی خواهد شد که هیچ کسی را در شمال و جنوب یمن استثنا نخواهد کرد هشدار داد.

او خواهان کاهش پروازها و نظارت بر گذرگاه‌های مرزی و دریایی شد و از سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت خواست برای پایان دادن به این فاجعه که به خاطر بی مسئولیتی و بی‌خیالی دولت هادی رخ داده هرچه‌سریع‌تر وارد عمل شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها