کد خبر: 395021
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

«عباس محبی» بازیگر «کامیون»شد/ تصویربرداری تا نوروز به پایان می‌رسد

تهیه‌کننده سریال «کامیون» گفت: از آنجایی که بلافاصله بعد از نوروز تا ماه رمضان پخش داریم باید تمامی این قسمت‌ها را تا قبل از شروع نوروز تصویربرداری کنیم.

«عباس محبی» بازیگر «کامیون»شد/ تصویربرداری تا نوروز به پایان می‌رسد
کد خبر: 395021
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «ابراهیم آرزو» تهیه‌کننده سریال نوروزی «کامیون» درباره زمان پایان تصویربرداری این سریال گفت: این روزها آخرین مراحل این سریال مقابل دوربین آقای اطیابی رفته است و تمام تلاشمان بر این است تا به زودی سریال را به پایان برسانیم تا در زمان پخش مشکلی نداشته باشیم.

او ادامه داد: از آنجایی که بلافاصله بعد از نوروز تا ماه رمضان پخش داریم باید تمامی این قسمت‌ها را تا قبل از شروع نوروز تصویربرداری کنیم.

این تهیه‌کننده با اشاره به دو گروهه شدن تصویربرداری این سریال نیز بیان داشت: از چند روز پیش سریال با دو گروه تولید را پیش می برد. یک گروه به کارگردانی مسعود اطیابی و گروه دیگر به کارگردانی محسن یوسفی تا سرعت تولید بالاتر برود.

آرزو همچنین افزود: به تازگی عباس محبی و امید روحانی نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است و در کنار سایر بازیگرانمان به ایفای نقش می‌پردازد.

سریال نوروزی شبکه دو با نام موقت «کامیون» در 30 قسمت 42 دقیقه ای تولید می شود و از ابتدا تا پایان فروردین 98 پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

«کامیون» را ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه می کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها