اطلاعیه خانه سینما و تبعیت از دستوالعمل‌های ستاد ملی کرونا

خانه سینما با انتشار اعلامیه‌ای، با هدف حفظ سلامتی اعضای این نهاد، از تهیه‌کنندگان همه پروژه‌های تصویری، خواهان اقدامات پیشگیرانه اعم از رعایت اصول بهداشتی تا توقف کار شد.

اطلاعیه خانه سینما و تبعیت از دستوالعمل‌های ستاد ملی کرونا
کد خبر: 395055
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۳:۲۰:۰۴

اعتمادآنلاین| در این اطلاعیه آمده است:

«بحران کرونا و شیوع این بیماری ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و روانی وسیعی یافته است. خانه سینما بر این باور است که اهل فرهنگ و هنر باید همه تلاش خود را برای کاهش اثرات این بیماری به کار بندد.

اعلامیه خانه سینما با هدف حفظ سلامتی اعضای خانه سینما، از تهیه کنندگان همه پروژه های تصویری، خواهان اقدامات پیشگیرانه اعم از رعایت اصول بهداشتی تا توقف کار است و در پی آن کار گروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما با مشارکت صنوف ذیربط برای اقدامات بعدی تشکیل شد.

در پی آخرین اطلاعیه کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما و بروز شبهاتی حقوقی ضمن سپاس از تلاش شبانه روزی همکاران و تاکید بر توقف پروژه‌ها لازم می‌دانیم مورد زیر را مورد تاکید قرار دهیم.

خانه سینما خود را موظف به حمایت‌های حداکثری در قبال هر یک از اعضا که در معرض این بیماری قرار دارند می‌داند، اما اعلام می‌کند تبعیت از دستوالعمل‌های ستاد ملی کرونا ملاک عمل خواهد بود و هر گونه اقدامی که مسئولیت حقوقی داشته باشد فقط از طریق مصوبات هیات مدیره خانه سینما قابلیت پیگیری خواهد داشت.

آرزومندیم با همدلی، همراهی و صمیمیت با عبور از این بحران برای حل مسائل پسا کرونا در عرصه فرهنگ، هنر و سینما راهکارهای مناسب را طراحی و اجرا کنیم».

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها