کد خبر: 395115
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

هنرمندانی که در جهان تحت تاثیر کرونا قرار گرفتند

انتشار وسیع ویروس کرونا در سطح جهان نه تنها کلیه فعالیت‌های هنری را به تعطیلی کشانده بلکه دامنگیر بسیاری از هنرمندان شده است. در میان هنرمندان فوت‌شده 2 هنرمند موسیقی ایرانی هم به چشم می‌خورند.

هنرمندانی که در جهان تحت تاثیر کرونا قرار گرفتند
کد خبر: 395115
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| انتشار وسیع ویروس کرونا در سطح جهان نه تنها کلیه فعالیت‌های هنری را به تعطیلی کشانده بلکه دامنگیر بسیاری از هنرمندان شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در میان هنرمندان فوت‌شده 2 هنرمند موسیقی ایرانی هم به چشم می‌خورند.

یک روزنامه چینی روز 14 فوریه خبر داد، « ژنگ کی » کارگردان سرشناس چینی به همراه خواهر و والدینش بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در شهر ووهان جان باخته‌اند.

روزنامه العربی الجدید هم به نقل از فعالان فضای مجازی خبر داد، محمد و مجید جمشیدی برادران فعال در عرصه موسیقی ایرانی ساکن استان گیلان ایران به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش این رسانه، این 2 برادر در شهرهای لنگرود و لاهیجان و به فاصله یک هفته از یکدیگر جان باختند.

علاوه بر این 2 نفر، تام هانکس نام خود را به عنوان اولین ستاره هالیوودی مبتلا به کرونا به ثبت رساند در حالی که ریتا ویلسون همسر او نیز دقایقی بعد به او پیوست و خود را در قرنطینه قرار داد.

اولگا کوریلنکو (olga kurylenloo) بازیگر و مدل اوکراینی نیز هفته پیش خبر داد به این بیماری مبتلا شده و از همه دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام خواست تا این بیماری را به شدت جدی بگیرند.

اورلاندو بلوم ستاره آمریکایی هم اعلام کرد به تازگی به اتفاق عوامل سریال «Carnival Row» از پراگ بازگشته و برای اقدامات پیشگیرانه به قرنطینه خانگی رفته‌اند. کیتی پری، نامزد او نیز اعلام کرد به محض بازگشت از استرالیا بلوم را در این قرنطینه همراهی خواهد کرد.

از سوی دیگر هایدی کلوم (Heidi Klum) هنرپیشه مشهور به طرفداران خود خبر داد که از تبعات ناشی از ابتلا به کرونا رنج می‌برد، اما به پزشک مراجعه نمی‌کند و ترجیح می‌دهد در خانه خود را قرنطینه کند.

عبدالله بوشهری هنرمند معروف کویتی نیز به طرفدارانش گفت بعد از بازگشت از سفر ایران در قرنطینه به سر می‌برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها