انتقاد بازیکن افسانه‌ای NBA از ترامپ به خاطر عدم رعایت مسائل بهداشتی

کریم عبدالجبار، بازیکن افسانه‌ای لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا (NBA) از رفتارهای دونالد ترامپ در برهه شیوع گسترده ویروس کرونا انتقاد کرد.

انتقاد بازیکن افسانه‌ای NBA از ترامپ به خاطر عدم رعایت مسائل بهداشتی
کد خبر: 395128
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۵:۱۷:۱۶

اعتمادآنلاین| عبدالکریم جبار، قهرمان 6 دوره NBA با تیم‌های میلواکی باکس و لس‌آنجلس لیکرز از تصمیم سران سازمان این رقابت‌ها برای تعلیق دیدارها به خاطر خطر شیوع ویروس کرونا حمایت و همزمان از رفتارهای رئیس‌جمهور آمریکا بابت رفتارهای خطرناکش انتقاد کرد.

عبدالکریم جبار درباره تعلیق یک ماهه رقابت‌های NBA گفت: این اقدام نشان می‌دهد که لیگ‌هایی همانند NBA چقدر خوب هستند. آنها بدون هیچ فشاری از سوی مقام‌های فدرالی تصمیم به تعلیق رقابت‌ها گرفتند. می‌توانستند رقابت‌ها را ادامه دهند و آخرین دلار را از هم از جیب طرفداران پیش از بسته‌شدن درهای ورزشگاه‌ها بیرون بکشند. برای سران NBA بهداشت عمومی فراتر از منافع شخصی است اما این حرف را درباره دولت دونالد ترامپ نمی‌توانیم بزنیم.

وی افزود: لیگ‌های ورزشی نمونه‌ اقدام‌هایی هستند که دونالد ترامپ آن را انجام نمی‌دهد. همین چند روز پیش بود وقتی مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا همه را به رعایت مسائل بهداشتی و دست ندادن توصیه می‌کند دونالد ترامپ در جمع هوادارانش دست‌های آنها را می‌فشرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها